۱۴ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۱۴۸۷۳۴
حجت الاسلام و المسلمین سعیدی:

وظیفه بسیج و روحانیت آگاه سازی و مصون سازی مردم است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که وظیفه بسیج و روحانیت آگاه کردن و مصون‌سازی مردم گفت: روحانیان باید با مقایسه نتایج عقب نشینی از آرمان‌ها و ایستادگی در برابر استکبار برای مردم به آگاه سازی بپردازند.
مراسم تجليل از روحانيت بسيجي و ولايت مدار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز سه‌شنبه چهاردهم آذرماه در همایش تجلیل از روحانیون بسیجی و ولایت‌مدار که در مدرسه علمیه امام القائم(عج) تهران برگزار شد شش راه رسیدن استکبار جهانی به اهدافش را معرفی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی گفت: تشدید تحریم به صورت مرحله‌ای است مانند تحریم فناوری تحریم نفتی تحریم صدا و سیما و... نخستین راه‌کار دشمنان برای رسیدن به اهدافشان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه «جنگ روانی به منظور اختلال در افکار مردم» «اختلال اطلاعاتی در بخش‌های سایبری» «تهدید نظامی» «سازش در قالب مذاکره» و  «ایجاد ناامنی و اغتشاش در جامعه» راه‌کارهای دیگر دشمن دانست.

وی اهداف این فعالیت‌ها را تغییر محاسبات رهبری و عقب نشینی از مواضع ایستادگی در مقابل نظام سلطه دانست و گفت: این عقب نشینی نتایج استراتژیک منطقه‌ای به دنبال دارد.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی پیامدهای مدنظر دشمن را نابودی مقاومت در لبنان و فلسطین، تعویض حکومت شیعه درعراق، مسئله بیداری اسلامی و بحرین، تجدید نظر در مسائل حقوق بشر، انرژی هسته‌ای و آمریکای لاتین دانست و گفت: پیامد اصلی این مسائل هدر رفتن خون شهدا و از بین رفتن حکومت اسلامی است و در این رابطه امام خمینی(ره) فرمودند حفظ نظام از اوجب واجبات است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که وظیفه بسیج و روحانیت آگاه کردن و مصون‌سازی مردم گفت: روحانیان باید با مقایسه نتایج عقب نشینی از آرمان‌ها و ایستادگی در برابر استکبار برای مردم به آگاه سازی بپردازند./9595/پ202/ص

ارسال نظرات