۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۱۴۹۴۰۶

تعریف آزادی از دیدگاه اسلام و غرب در رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ برنامه «آ مثل آزادی» برای تحلیل آزادی در اسلام و غرب از کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش می‌شود.
تعريف آزادي از ديدگاه اسلام و غرب در راديو معارف
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، کانال ندای اسلام این رادیو با هدف آشناسازی مخاطبان انگلیسی زبان خود با ملاک‌ها و معیارهای آزادی در حکومت اسلامی و مقایسه آن با حکومت‌های غرب و سرمایه‌داری برنامه «آ مثل آزادی F for Freedom» را با نگاهی نقادانه پخش می‌کند.
در قسمت‌های پیش روی این برنامه موضوعاتی همچون انتخابات آزاد در آمریکا و حذف شبکه‌های ماهواره‌ای ایران از ماهواره اینتل ست با کارشناسی اعجاز حسین و مهدی ترابی از صاحب نظران اسلامی این برنامه، بررسی و نقد می‌شود.
برنامه «آ مثل آزادی» به سردبیری و تهیه کنندگی مرتضی نمازی، سه شنبه هر هفته از ساعت 7:55 از کانال ندای اسلام رادیو معارف تقدیم شنوندگان می‌شود.
برنامه‌های کانال ندای اسلام ضمن دریافت از طریق گیرنده‌های دیجیتال خانگی(ست تاپ باکس) و پایگاه اطلاع رسانی این کانال به نشانی www.coiradio.com ، از طریق ماهواره badr5 در مدار 26 درجه شرقی با مشخصات فرکانس 11881 مگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) 27500 افقی و نرخ تصحیح اطلاعات 4/3 با فرمت MPEG4 و ماهواره Express AM22 در مدار 53 درجه شرقی با مشخصات فرکانس 12582 مگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) 24000 عمودی و نرخ تصحیح اطلاعات 3/2 قابل دریافت است./907/د102/ی
ارسال نظرات