۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۸
کد خبر: ۱۴۹۴۵۹
به همت بنیاد اندیشه اسلامی؛

پنجمین شماره از ماهنامه انگلیسی زبان بیداری اسلامی منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ پنجمین شماره از ماهنامه انگلیسی زبان بیداری اسلامی به همت بنیاد اندیشه اسلامی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی چاپ و منتشر شد.
پنجمین شماره از ماهنامه انگلیسی زبان بیداری اسلامی منتشر شد پنجمین شماره از ماهنامه انگلیسی زبان بیداری اسلامی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری رسا، پنجمین شماره از ماهنامه انگلیسی زبان بیداری اسلامی به همت بنیاد اندیشه اسلامی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی چاپ و منتشر شد.

گفتنی است، این نشریه به مدیرمسؤولی دکتر مهدی گلجان، مدیرعامل بنیاد اندیشه اسلامی و با رویکردی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی منتشر می‌شود، سردبیر این ماهنامه که در بیش از 120 کشور جهان عرضه می‌شود، دکتر «صدرالدین موسوی» است.

تصویر روی جلد این شماره به «سید قطب» اختصاص یافته و تیتر «نقش سید قطب در بیداری اسلامی» بر آن به چشم می‌خورد.

«زندگی و آثار سید قطب» عنوان مقاله‌ای است که به فرازهای مختلف زندگی این متفکر، مبارز و نویسنده سرشناس عرب و نقش وی در بیداری اسلامی می‌پردازد.

مقاله «بیداری اسلامی در بحرین، گذشته، اکنون و آینده» به طور مفصل به سیر جنبش بیداری اسلامی از ابتدا تاکنون در کشور بحرین پرداخته و در خصوص آینده این جنبش بحث می‌کند.

در این شماره می‌خوانید: «آیت‌الله خامنه‌ای، ملت‌های بیدار، اسلام را ناجی خود می‌دانند»، «انسانسیت و علوم اجتماعی در نگاه سید قطب»، «بیداری اسلامی یا بهار عربی؟»،«جوانان بیدار شده از خط قرمز ایالات متحده آمریکا گذشتند» و «تمدن اسلامی پایه بیداری اسلامی».

شایان ذکر است، تصویر پشت جلد این شماره به طرحی در خصوص خشونت علیه مردم بحرین اختصاص یافته است./993/د102/ق

ارسال نظرات