۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۱۵۱۶۰۱
مدیرعامل مؤسسه ولاء منتظر:

9دی در زمان ائمه اتفاق می افتاد وضعیت جهان اسلام این گونه نبود

خبرگزاری رسا - مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر با اشاره به این‌که اگر حماسه ای همچون 9دی در زمان ائمه اطهار(ع) اتفاق می افتاد،‌ امروز وضعیت جهان اسلام این گونه نبود، گفت: حضور بی بدیل ملت ایران یک نوع اعلام آمادگی برای ظهور امام زمان(عج) بود.
رضا عزت زماني

حجت الاسلام رضا عزت زمانی، مدیر عامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رساف با اشاره به این‌که حماسه 9 دی تجلی پیوند مردم با رهبری است، ابراز داشت: حضور تمام اقشار ملت ایران در 9دی بیعت مجدد با ولی فقیه بود.
 
وی با بیان این‌که طبق آیات قرآن کریم مسلمانان باید کشور خود را در حد امکان قدرتمند کنند، اما باید به این نکته توجه کرد که مردم و رهبری دو مولفه اصلی قدرت در نظام اسلامی است، گفت: حضور چشم‌گیر مردم در 9دی قدرت اصلی نظام را برای جهانیان آشکار و تمام فتنه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های دشمنان را خنثی کرد.
 
مدیر عامل م‍ؤسسه ولاء منتظر با اشاره به ‌این‌که این حضور اگر در زمان اهل بیت عصمت و طهارت رخ می‌داد روند حرکتی جهان با امروز بسیار متفاوت بود، خاطرنشان کرد: حضور بی بدیل ملت ایران یک نوع اعلام آمادگی برای ظهور امام زمان(عج) بود.
 
وی با تاکید بر این‌که مقام معظم رهبری هیچ‌گاه از اصول و مبانی انقلاب اسلامی یک قدم هم کوتاه نمی‌آیند و تمام قد در برابر انحراف ایستادگی می کنند، اظهار داشت: رهبری با مدیریت و درایت لازم چهره واقعی فتنه گران را برای همگان روشن ساخت، اگر در ابتدای این فتنه اقدامی صورت می‌گیرد چهره این عده‌ای برای برخی مردم آشکار نمی‌شد.
 
حجت الاسلام عزت زمانی با بیان این‌که خواص باید موضع خود را در برابر این جریان مشخص می‌کردند، ابراز داشت: مردم کار فتنه گران را در نهم دی پایان دادند و موضع‌گیری خواص و نخبگان بعد از این حضور فایده‌ای نداشت.
 
وی با اشاره به این‌که چشم ملت‌های آزاده جهان به این نظام اسلامی ایران است، اظهار داشت: مردم در 9 دی نشان دادند که در رکاب انقلاب و ولایت هستند و همچنین این پایداری را در عرصه‌های گوناگون مانند انتخابات سال آینده تا ظهور امام عصر(عج) نشان خواهند داد./921/ت303/ج

ارسال نظرات