۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۱۵۲۵۰۸
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

1500مبلغ در دهه آخر صفر به مناطق محروم اعزام شدند

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: از ابتدای دهه آخر صفر تا کنون 1500 مبلغ دینی به مناطق مختلف استان اعزام شده اند.
حجت الاسلام سروستاني، معاون فرهنگي تبليغات اسلامي خوزستان

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اعزام مبلغ ویژه دهه پایانی ماه صفر ابراز داشت: 1500 نفر از مبلغان خوزستان به مناطق مختلف به ویژه شهر و روستاهای این استان اعزام شده اند.

وی با بیان این که محوریت سخنان مبلغان در میان مردم مناطق ترویج معارف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است، خاطرنشان کرد: مبلغان با حضور در روستاهای از پیش تعیین شده به تبیین مسائل مربوط به احکام شرعی، تأکیدات ویژه دین اسلام پیرامون امر به معروف و نهی از منکر و مورد بررسی قراردادن آسیب های فردی و اجتماعی می پردازند.

 معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان به برنامه های در نظر گرفته شده برای سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم زیارت نبی اعظم(ص) در مساجد استان و اجرای برنامه های محوری در مراکز شهر از مهم ترین برنامه ها خواهند بود.

حجت الاسلام سروستانی در ادامه با اشاره به برخی از برنامه های اجرا شده در ماه محرم و دهه های نخستین ماه صفر خاطرنشان کرد: برگزاری دوره و کارگاه های فرق انحرافی، گفتمان های عاشورایی و تبیین آسیب های فرقه های انحرافی از سوی مبلغان برنامه های اجرا شده در دو ماه محرم و صفر بوده است که برخی از آنها اجرا شده است.

وی با تأکید بر این که موضوع بیشتر برنامه های اجرایی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تبیین هر چه بیشتر توطئه های دشمن و فرقه های انحرافی است، ابراز داشت: فعالیت ها و نقشه هایی که فرق انحرافی در استان علیه مردم  انجام می دهند باید از اولویت فعالیت های همه دستگاه ها باشد./9458/ت303/ب

ارسال نظرات