۲۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۱۵۳۴۶۰

دوره شبهه‌شناسی فرقه وهابیت برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ دوره شبهه شناسی فرقه وهابیت از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان برگزار شد.
حجت الاسلام آل مبارک 
مسئول معاونت آموزشهاي کاربردي دفتر تبليغات اسلامي حوزه قم در خوزستان

حجت الاسلام محمد آل مبارک، کارشناس آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، گفت: با توجه به وجود فرق انحرافی در استان خوزستان دوره شبهه شناسی فرقه وهابیت ویژه طلاب حوزه علمیه اهواز برگزار شد.

وی به اهدف برگزاری این دوره اشاره کرد و افزود: این دوره با هدف ارتقا سطح آگاهی طلاب و فضلا حوزه های علمیه اهواز در موضوعات مهم پاسخگویی به شبهات روز فرقه وهابیت و با تدریس حجت الاسلام رجبی از استان قم برگزار شد.

کارشناس آموزش دفتر نمایندگی خوزستان با اشاره به موضوعاتی که در این دوره بررسی شدند، ابراز داشت: اهمیت شبهه شناسی و خطر آن، تفاوت بین شبهه و سؤال، چرایی ایجاد شبهه از سوی دشمنان، مسأله  توحید و شبهات آن از سوی وهابیت و شبهه شرک بودن توسل و نقد آن از مسائل مطرح شده در این دوره بودند.

حجت الاسلام آل مبارک در ادامه با بیان این که مورد نقد قرار دادن فرق انحرافی به ویژه فرقه وهابیت سبب رد شبهات می شود، اظهار داشت: برگزاری دوره تربیت مربی نقد وهابیت یکی از مهم‌ترین ابزارهای کاربردی طلاب شرکت کننده خواهد بود.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: مبلغان دینی به عنوان مرزبان مذهب تشیع در خط مقدم مبارزه با هجمه های گسترده تبلیغاتی فرقه وهابیت قرار دارند./9458/پ202/س

ارسال نظرات