۱۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۱۵۴۷۴۷
مدیرعامل مؤسسه ولاء منتظر:

ترویج فرهنگ مهدویت زمینه ساز وحدت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مسؤول مؤسسه ولای منتظر با اشاره به‌ این‌که مسلمانان با وحدت به بالاترین نقطه سیاسی و اجتماعی خواهند رسید، گفت: ترویج فرهنگ منجی و غلبه اسلام در آخرالزمان و آگاهی دادن به مسلمانان از راهکارهای نهادینه شدن فرهنگ تقریب است.
رضا عزت زماني

حجت الاسلام رضا عزت زمانی، مدیر مسؤول مؤسسه ولاء منتظر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به این‌که ایجاد تفرقه در بین مسلمانان از حیله‌های شیطان برای به ذلت کشاندن امت اسلام است، ابراز داشت: وحدت شرط نخست مسلمانان برای رسیدن به افق بالای سیاسی و اجتماعی است و بدون وحدت دسترسی به این امر بزرگ امکان نخواهد داشت.

 

مدیر این مؤسسه به فرمایش امام راحل مبنی بر این‌که هرمسلمانی اگر یک سطل آب بر سر رژیم غاصب اسراییل برزید این رژیم از بین خواهد رفت، اشاره کرد و گفت: این سخن امام راحل نشانه جایگاه و قدرت بخشی وحدت است که مسلمانان با وحدت و همدلی می‌توانند در برابر استکبار جهانی مقابله کنند.

 

وی با بیان این که وحدت به معنای دست کشیدن از اصول و اعتقادات نیست، بیان داشت: مسلمانان برای مقابله با نفاق و استکبار  نیازمند توجه و درک مشترکات و پرهیز از اختلافات هستند و امت اسلامی با بهرگیری از ظرفیت وحدت می‌تواند حکومت الهی را به سراسر عالم برساند.

 

حجت الاسلام عزت زمانی با بیان این‌که نشر معارف حقیقی نیازمند بستر مناسب است که با وجود استکبار و دشمنان امکان معرفی معارف حقیقی نیست، افزود: مسلمانان بعد از غلبه بر کفر می‌توانند عقاید و معارف خود را معرفی و تبیین کنند.

 

وی ترویج نگاه وحدت در بین مسلمانان، مشخص کردن دشمن اصلی، توجه به نکات مشترک مسلمانان، ترویج فرهنگ منجی و غلبه اسلام در آخر الزمان و آگاهی دادن به مسلمانان را از راهکارهای نهادینه شدن فرهنگ تقریب ذکر و خاطرنشان کرد: دشمنان از جهالت مسلمانان در مسیر شوم خود بیشترین استفاده را می‌کنند.

 

مدیر مؤسسه ولاء منتظر وهابیت را دشمن اسلام دانست و گفت: اهل سنت بیش از شیعیان از گروه وهابیت ضربه دیده‌اند؛ با وحدت بین شیعه و سنی در نابودی این گروه منحرف بیش‌تر کمک خواهد کرد./921/ت303/ج 

ارسال نظرات