۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۱۵۵۵۸۰
مدیر مؤسسه ولاء منتظر:

نظام سلطه با تحریم نمی‌تواند مانع پیشرفت های ملت ایران شود

خبرگزاری رسا - مدیر عامل مؤسسه ولاء منتظر با اشاره به بی تاثیر بودن تحریم ها گفت: عده‌ای در داخل کشور قصد دارند تحریم‌های غرب را موثر جلوه دهند.
رضا عزت زماني

حجت الاسلام رضا عزت زمانی، مدیر مؤسسه ولاء منتظر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با تبریک ایام دهه فجر گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و با مقایسه دستاوردهای این نظام با رژیم قبلی و نگاه ذلت بار بیگانگان در رژیم پهلوی، به قطع می‌توان گفت که دستاوردهای امروز ایران اسلامی هرگز بدون انقلاب به دست نمی‌آمد.

 

وی به پیشرفت‌های هسته‌ای، سلول‌های بنیادی، هوا و فضا، ارتقای رتبه علمی ایران در تولید علم و دانش اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی در برخی از عرصه‌های علمی جزء بیست کشور برتر دنیا و حتی در رشد یافته علمی در رتبه اول دنیا قرار گرفته‌ایم.

 

مدیر این مؤسسه دستاورد ایجاد خودباوری و معنویت در بین مردم، رسیدن و حرکت به قله انسانیت را مهم‌تر از دستاوردهای علمی برشمرد و افزود: بیداری اسلامی جریان کوچکی از دستاوردهای بین المللی نظام اسلامی ایران است که به امید خداوند در آینده نزدیک بیداری انسانی در سراسر جهان محقق خواهد شد و تمام اینها مقدمه سازی ظهور حجت خدا می‌شود.

 

وی با بیان این‌که عده‌ای در داخل کشور قصد دارند تحریم‌های غرب را موثر جلوه دهند، خاطرنشان کرد: تحریم دشمن اثری معکوس داشته و ایران اسلامی را در خودباوری کمک بیشتری کرده و این نشان دهنده بی تاثیر بودن تحریم‌ها بر عزم و اراده ملت است.

 

حجت الاسلام عزت زمانی با اشاره به این‌که نظام اسلامی ایران داعیه محو نظام سلطه را دارد، اظهار داشت: استکبار جهانی در برابر ملت ایران به ذلت و نفس‌های آخر افتاده است و با حربه‌های مختلف قصد دارد خود را از مرگ نجات دهد.

 

وی با بیان این ‌که حضور مردم در صحنه‌های مختلف قدرت کشور و رهبری را به رخ دنیا می‌کشاند، گفت: ملت ایران همانند گذشته امسال نیز در 22بهمن حضور چشمگیری خواهند داشت./921/ت302/ج

ارسال نظرات