۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۱۵۵۷۸۷

دانشگاه باقرالعلوم از میان طلاب در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر امور فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع) گفت: این دانشگاه از میان طلاب برادر و خواهر حوزه‌های علمیه در مقطع کارشناسی ارشد در 11 رشته برای سال تحصیلی 93ـ92 دانشجو می‌پذیرد.
دانشگاه باقرالعلوم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام  تقدسی‌نیا مدیر امور فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع) گفت: پذیرش رسمی این دانشگاه از سال 72ـ71 آغاز شده و از ابتدا تنها از طریق آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور صورت می‌پذیرفت.

وی افزود: این دانشگاه در سال 79 جهت تکمیل ظرفیت از طریق آزمون اختصاصی اقدام به پذیرش دانشجو کرد؛ هم اکنون  نیز از طریق آزمون اختصاصی  و مصاحبه علمی برای نیمسال اول سال تحصیلی 93ـ92 با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و نظارت سازمان سنجش آموزش  کشور از میان طلاب واجد شرایط دانشجو می‌پذیرد.

مدیر امور فرهنگی و روابط عمومی در ادامه خاطرنشان کرد: شرط اصلی ورود به این دانشگاه دارا بودن مدرک حوزوی است و طلاب دارای مدرک سطح 2 حوزه می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

حجت‌الاسلام تقدسی نیا در مورد رشته‌هایی که نام‌نویسی به عمل می‌آید گفت: پذیرش سال تحصیلی جدید از میان 11 رشته تحصیلی خواهد بود که این رشته‌ها عبارت از علوم سیاسی، اندیشه سیاسی در اسلام، تاریخ اسلام، تاریخ ایران اسلامی، فلسفه و کلام اسلامی، فلسفه دین، تبلیغ و ارتباطات فرهنگی، فلسفه علوم اجتماعی، دانش اجتماعی مسلمانان، مدیریت راهبردی فرهنگ و مدرسی معارف اسلامی با گرایش اخلاق اسلامی است.

وی درباره زمان و نحوه نام‌نویسی گفت: زمان و نحوه ثبت‌نام به‌زودی از طریق سایت این دانشگاه به نشانی www.bou.ac.ir  اعلام  می‌شود و داوطلبان می‌توانند از این طریق و یا با شماره تلفن  2136625-2136628-251 اطلاعات بیشتر کسب کنند./997/د102/پ

ارسال نظرات