۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۱۵۶۸۷۷
ویژه طلاب؛

نام‌نویسی آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه باقرالعلوم آغاز شد

خبرگزاری رسا - نام‌نویسی آزمون اختصاصی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه باقرالعلوم(ع) ویژه طلاب حوزه علمیه در یازده رشته تحصیلی آغاز شد.
نام‌نویسی آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه باقرالعلوم آغاز شد
محمد سهرابی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه باقرالعلوم(ع) در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از نام‌نویسی آزمون مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه ویژه طلاب حوزه علمیه در 11 رشته تحصیلی خبر داد و گفت: این آزمون به صورت اختصاصی و براساس مجوز سازمان سنجش آموزش کشور برای سال تحصیلی 93-92 در مقطع کارشناسی ارشد برگزار می‌شود.
وی با اشاره به این‌که هفت رشته از یازده رشته آزمون کارشناسی ارشد به صورت عمومی از بین برادران و خواهران دانشجو می‌پذیرد، افزود: رشته‌هایی همچون علوم سیاسی، تاریخ اسلام، تاریخ ایران اسلامی، فلسفه وکلام اسلامی، فلسفه دین، تبلیغ و ارتباطات فرهنگی و فلسفه علوم اجتماعی این هفت رشته را تشکیل می‌دهند.
مدیر امور دانشجویی دانشگاه باقرالعلوم(ع) اظهار داشت: چهار رشته اندیشه سیاسی در اسلام، دانش اجتماعی مسلمین، مدیریت راهبردی فرهنگ و مدرسی معارف اسلامی با گرایش اخلاق اسلامی از رشته‌هایی است که مختص به برادران طلبه است.
سهرابی با بیان این‌که  شرط اصلی ورود به دانشگاه باقرالعلوم(ع) دارا بودن مدر ک حوزوی است، افزود: طلابی که دارای مدرک سطح دو حوزه و یا پایه 9 حوزه همراه با کارشناسی ارشد دانشگاه باشند می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.
وی زمان نام‌نویسی برای شرکت در آزمون مقطع کارشناسی ارشد را از 26 بهمن‌ماه تا 10 اسفندماه اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان تنها از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه باقرالعلوم(ع) به نشانی www.bou.ac.irمی‌توانند اقدام به نام‌نویسی کنند.
مدیر امور دانشجویی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با اشاره به  این‌که آزمون کتبی کارشناسی ارشد دانشگاه باقرالعلوم(ع) 27 اردیبهشت ماه سال 92 برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: متقاضیانی که در آزمون کتبی قبول شوند در مصاحبه عملی شرکت خواهند کرد و در نهایت پس از موفقیت در مصاحبه علمی، هفت طلبه برادر و هفت طلبه خواهر در هر رشته تحصیلی پذیرفته می‌شوند.
وی تعداد پذیرفته‌شدگان در چهار رشته تخصصی برادران را نیز هفت نفر در هر رشته عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای نام‌نویسی و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی دانشگاه باقرالعلوم (ع)، بخش سامانه ثبت‌نام کارشناسی ارشد 92 مراجعه و یا با شماره 2136625 و 2136628 با پیش شماره 0251 تماس حاصل کنند./907/ت302/ی
ارسال نظرات