۰۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۱۵۷۱۴۲

نهادینه‌شدن ارزش‌ها در جامعه نیازمند برنامه‌ریزی فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری نهادینه‌شدن ارزش‌ها در جامعه را نیازمند برنامه‌ریزی دقیق فرهنگی و اقدام سنجیده دانست و گفت: عادی سازی اعمال منافی عفت و خلاف شرعی و همچنین رواج آنها در جامعه از حیله های دشمن است.
نهادینه‌شدن ارزش‌ها در جامعه نیازمند برنامه‌ریزی فرهنگی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، رضا محمد سلیمانی، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری، شب گذشته در نشست رؤسای شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک‌های استان، با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: عزت، امنیت، حاکمیت اسلامی و ولایت از برکات انقلاب اسلامی است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری افزود: موج بیداری اسلامی و اقتدار جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی از انقلاب اسلامی و پایداری ملت ایران نشأت می‌گیرد.

وی حرکت مردم در 22 بهمن امسال را حرکتی مخلصانه خواند و گفت: آن‌ها با وجود مشکلات اقتصادی در صحنه حضور پیدا کردند و به یقین خداوند پیروزی را نصیب این ملت خواهد کرد و وعده الهی تحقق می‌یابد.

محمدسلیمانی اظهار کرد: دشمنان انقلاب زخم خورده شده‌اند و امروز به‌صورت منسجم آمریکا، کشورهای اروپایی و برخی کشورهای عربی در مقابل جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: یکی از حیله‌های مهم دشمنان انقلاب اسلامی، جنگ روانی و عادی‌سازی اعمال خلاف شرع و منافی عفت عمومی است که در این زمینه می‌کوشند، شئونات اسلامی و غیرت مردم را کم‌رنگ سازند.

وی افزود: شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای، فضای مجازی و ابزار مختلف رسانه‌ای و تبلیغی با هزینه‌های گزاف فعال هستند تا آرام آرام سبک زندگی ملت ما را تغییر دهند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: کاستن حجاب کامل از مصادیق این حرکت تدریجی است که به تدریج از چادر به مانتو و سپس کوتاه شدن مانتو و عقب رفتن روسری‌ها انجامید و وضعیت نامناسب و خارج از شئونات اسلامی را در جامعه رقم زد.

محمدسلیمانی نهادینه‌شدن ارزش‌ها در جامعه را نیازمند اقدام سنجیده، ظریف و با برنامه‌ریزی دقیق فرهنگی دانست و این رسالت را وظیفه آحاد دلسوزان به‌ویژه مسؤولان امور فرهنگی و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر به‌ویژه تذکر لسانی همگانی در جامعه عنوان کرد./9457/پ203/ب

ارسال نظرات