۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۱۵۹۱۳۳
17 اسفندماه؛

همایش قرآن و سینما برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همایش قرآن و سینما به همت مؤسسه آموزش عالی هنر و اندیشه اسلامی قم برگزار می‌شود.
همایش قرآن و سینما برگزار می‌شود
میثم حمیدی، مدیر روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی هنر و اندیشه اسلامی قم در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به این که همایش قرآن و سینما روز پنج‌شنبه 17 اسفندماه برگزار می‌شود، گفت: در این همایش چهار مقاله برتر به صورت خلاصه برای حاضران ارائه خواهد شد.
وی افزود: مقالاتی همچون مقاله فاطمه باباعلی با موضوع «اقتباس از قصص القرآن در هنر هفتم»، مقاله ابوالقاسم رضاپور با عنوان « پژوهشی در جلوه های بصری قرآن کریم»، مقاله شیما محمدی با محور « تصویر زن در قصص قرآن و سینما» و مقاله محمد اسماعیل‌زاده با موضوع «بررسی فرآیند تحقق فیلمنامه‌نویسی با تکیه بر قرآن، چالش‌ها و راهبردها» در این همایش ارائه می‌شوند.
مدیر روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی هنر و اندیشه اسلامی قم اظهار داشت: در همایش قرآن و سینما حجت‌الاسلام سید محمد حسین نواب، حجت‌الاسلام سید احمد بطحایی، حجت‌الاسلام میرخندان، ابراهیمی، بحرانی و روح‌الله سلحشور سخنرانی خواهند کرد.
حمیدی خاطرنشان کرد: در پایان همایش قرآن و سینما از زحمات و تلاش‌های فرج‌الله سلحشور در عرصه تولید آثار دینی و قرآنی تقدیر می‌شود و همچنین صاحبان مقالات برتر معرفی و از آنان هم قدردانی خواهد شد.
وی با اشاره به این‌که بعدازظهر پنجشنبه 17 اسفندماه یکی از فیلم‌های برتر جشنواره فیلم فجر با نام «حوض نقاشی» اکران خواهد شد، افزود: این فیلم از ساعت 16 تا 18 برای علاقمندان پخش خواهد شد و کارت ورود به جلسه پخش فیلم در پایان همایش در بین حاضران پخش می‌شود.   
مدیر روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی هنر و اندیشه اسلامی قم با بیان این‌که همایش قرآن و سینما در سالن همایش‌های مجتمع شهید آوینی به نشانی بلوار جمهوری ـ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم  برگزار می‌شود، گفت: این همایش پنجشنبه 17 اسفندماه ساعت 9:30 صبح آغاز می‌شود./907/ت302/ی
ارسال نظرات