۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۱۵۹۲۸۵
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر:

اختلاف میان امت اسلامی خواسته و اندیشه دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهل سنت ایرانشهر با بیان این‌که اختلاف و تفرقه میان امت اسلامی خواسته و اندیشه دشمنان است گفت: نتیجه اختلاف و تفرقه، عذاب است.
اختلاف میان امت اسلامی خواسته و اندیشه دشمنان است
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، مولوی عبدالصمد کریم زائی امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در نشست هم‌اندیشی علما و فرهیختگان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با موضوع تبیین افکار و اندیشه‌های فرق انحرافی که در ایرانشهر برگزار شد با تقدیر از دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان و حوزه علمیه قم شعبه جنوب شرق کشور، گفت: توهین به مقدسات مسلمانان حرام است.
مولوی عبدالصمد کریم زائی با بیان اینکه اختلاف و تفرقه میان امت اسلامی خواسته و اندیشه دشمنان است افزود: نتیجه اختلاف و تفرقه عذاب است.
وی سرچشمه وحدت را خداوند متعال، پیامبر اسلام(ص)، کعبه، قرآن و نماز ذکر کرد و گفت: امتی که به این اصول اعتقاد دارند مسلمان و نزد خداوند محبوب هستند.
وی اظهار داشت: خدا را شکر در کشوری زندگی می‌کنیم که احکام اسلامی در آن جاری است و رهبری آن را حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برعهده دارند که بر اوضاع دنیا مسلط هستند و توانسته‌اند با تدابیر خود بسیاری از توطئه‌های دشمنان علیه مسلمانان را خنثی کنند.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: با تدبیر مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم، ایران اسلامی امن‌ترین کشور جهان است در حالی که در کشورهای دیگر اسلامی، مسلمانان حتی برای رفتن به مسجد ترس و هراس دارند./9191/د102/پ
ارسال نظرات