۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۱۵۹۲۸۹
فرماندار ایرانشهر:

علما نقش تأثیرگذاری در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارند

خبرگزاری رسا ـ فرماندار ایرانشهر گفت: دشمنان به دنبال اختلاف افکنی میان امت اسلامی هستند و برای خنثی کردن این دسیسه‌ها علما نقش بسیار مهمی دارند.
 رحمدل بامري فرماندار ايرانشهر
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، رحمدل بامری فرماندار ایرانشهر در نشست هم‌اندیشی علما و فرهیختگان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با اشاره به وجود نعمت ولایت فقیه در جمهوری اسلامی، گفت: به برکت نعمت ولایت فقیه تاکنون دشمنان در کشور به خواسته های شومشان نرسیده‌اند.
وی افزود: دشمن امروز با جنگ نرم وارد شده زیرا می‌داند توان مقابله رو در رو و نظامی را ندارد و اگر دشمنان با ایران اسلامی مخالفت می‌کنند به این خاطر است که کشور ما الگویی برای مقابله با استکبار و استعمار شده است.
فرماندار ایرانشهر گفت: دشمنان به دنبال اختلاف اندازی میان امت اسلام است و برای خنثی کردن این دسیسه‌ها علما نقش بسیار مهمی دارند.
وی افزود: راه‌اندازی جنگ طایفه‌ای و قبیله‌ای و کشتن برادر دینی و ریختن خون یکدیگر خواست دشمن است.
بامری اظهار داشت: دشمنان از توسعه، عمران و آبادانی کشور ما در زمینه‌های مختلف نگران هستند آنها نمی‌خواهند که یک کشور اسلامی مستقل باشد و روی پای خود بایستد.
لازم به ذکر است در این همایش که از سوی نهاد دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه جنوب شرق و با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان برگزار شد، در زمینه عوامل مؤثر در ظهور و گسترش فرق انحرافی به ویژه وهابیت، بهائیت و فرق تصوف، آسیب‌شناسی شیوه برخورد اصولی، علمی و منطقی با آن‌ها و رفع و اصلاح باورها و برداشت‌های انحرافی در مبانی نظری و علمی شریعت بحث و تبادل نظر شد./9191/د102/پ
ارسال نظرات