۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۱۶۰۱۳۷
رییس کمیته جستجوی مفقودین نیروهای مسلح خبر داد؛

آغاز دور جدید تفحص شهدای دفاع مقدس پس از ایام نوروز

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیته جستجوی مفقودین نیروهای مسلح با اشاره به وجود برخی عدم همکاری ها، خاطرنشان کرد: نیروهای مرزی همکاری لازم را با کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح انجام نداده اند که امیدواریم هرچه زودتر این تجهیزات وارد خاک عراق شوند و دور جدید تفحص را پس از عید نوروز آغاز کنیم.
آغاز دور جدید تفحص شهدای دفاع مقدس پس از ایام نوروز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سید محمد باقر زاده، رییس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، صبح امروز در حاشیه ورود پیکر 133 شهید دوران دفاع مقدس و در جمع خبرنگاران با تشریح وضیعت پیکر 133 شهید تازه برگشته، اظهار داشت: این شهیدان عزیز رزمندگان عملیات های غرور آفرین خیبر و الفجر 8 هستند که با جستجوی گروه های کاوش کمیته مفقودین در خاک کشور عراق پیدا شدند.

تشییع شهدا در ایام فاطمیه

رییس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح به مراحل شناسایی شهدا اشاره و خاطرنشان کرد: تاکنون هویت این 133 شهید به طور کامل مشخص نشده است و پس از انجام آزمایش های مختلف و پایان مراحل نهایی تشخیص هویت آنها اعلام خواهد شد.

باقر زاده در ادامه سخنانش تصریح کرد: پس از انجام مراحل شناسایی، آزمایشات مربوطه و طی کردن همه مراحل امیدواریم که این شهیدان عزیز در ایام فاطمیه در سراسر ایران اسلامی تشییع شوند.

نیازمند همکاری نیروهای مرزی جهت ورود تجهیزات اکتشاف به خاک عراق هستیم

رییس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این که در تدارک وارد کردن تجهیزات مکانیزه مهندسی اکتشاف به خاک عراق هستیم، ابراز داشت: همه تلاش های خودمان را انجام می دهیم که این تجهیزات هرچه زودتر وارد کشور عراق شوند و دور جدید تفحص را در این کشور آغاز کنیم.

باقر زاده با اشاره به وجود برخی عدم همکاری ها، خاطرنشان کرد: نیروهای مرزی همکاری لازم را با کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح انجام نداده اند که امیدواریم هرچه زودتر این تجهیزات وارد خاک عراق شوند و دور جدید تفحص را بعد از عید نوروز آغاز کنیم.

رییس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ادامه تفحص ها در خاک عراق، تصریح کرد: امیدواریم که هرچه زودتر پیکرهای مطهر شهیدان عزیزی که در خاک عراق آرمیده اند از سوی کمیته جستجوی مفقودین یافت شوند و اسباب شادی ملت ایران را فراهم کنیم./9461/پ202/ب

ارسال نظرات