۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۱۶۳۳۷۹
مدیرعامل مؤسسه ولاء منتظر:

رییس جمهور آینده باید درک درستی نسبت به جایگاه ولی فقیه داشته باشد

خبرگزاری رسا - مدیرعامل مؤسسه ولاء منتظر گفت: برخی قبل از رسیدن به کرسی ریاست جمهوری ولایت‌مداری را با خود یدک می‌کنند اما در صورت امتحان و عمل متاسفانه دچار لغزش‌ می‌شوند.
رضا عزت زماني

 حجت الاسلام رضا عزت زمانی، مدیر مسؤول موسسه ولاء منتظر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به انتخابات 24 خرداد، روحیه خدمت به مردم، درک مشکلات و نیازهای مردم و جامعه، متمرکز شدن در خدمت رسانی، دور شدن از بازی‌های سیاسی و برخورداری از روحیه استکبارستیزی را از جمله ویژگی‌های رییس جمهور در نگاه مقام معظم رهبری معرفی کرد. 

     

    وی درک جایگاه ولی فقیه، تبعیت از رهبری فقیه و دارا بودن توان بالای مدیریت و اجرا را از دیگر ویژگی‌های لازم رییس جمهور آینده برشمرد و گفت: برخی قبل از رسیدن به کرسی ریاست جمهوری ولایت‌مداری را با خود یدک می‌کنند اما در صورت  امتحان و عمل متاسفانه دچار لغزش‌ می‌شوند.

     

    این فعال فرهنگی با بیان این‌که در دولت نهم نقاط قوت نمایان و در دولت دهم نقاط ضعف جلوه‌گر است، اظهار داشت: خود‌ رایی، احساس بی نیازی نسبت به تبعیت از رهبری، کنار گذاشتن برخی از نیروهای ارزشی،‌ اعتماد به نفس افراطی و استفاده نکردن از عقل جمعی و گرایش به جریانات سیاسی از نقاط ضعف دولت دهم است.

     

    وی اظهار داشت: دولت یازدهم با حرکت در مسیر قانون، حکومت اسلامی و تبعیت از رهبری در کنار روحیه تلاش و خدمت می‌تواند دولتی بدون نقاط ضعف دولت کنونی باشد.

     

    حجت الاسلام عزت زمانی با بیان این‌که برخی از عنوان‌گذاری های افراد مبنی بر اصولگرا و اصلاح‌طلبان مورد تایید مقام معظم رهبری نیست، خاطرنشان کرد: هر فردی با هرنوع سلیقه و فکر که در صدد آبادانی، حفظ قانون و استقلال کشور است و با اعتقاد به استعدادهای درونی ایستادگی دارند و تا کنون به نظام اسلامی ضربه‌ای وارد نکرده می‌تواند در انتخابات شرکت کند.

     

    وی با اشاره به این‌که امروز عرصه تفکرات انقلابی و گرایش به تقوا و خدمت و مبارزه با استکبار است، بیان داشت: رقابت در اختلافات نظر و سلیقه بین اصولگرایان امری نامطلوب نیست ولی این مطلب را باید مورد توجه قرار داد که رای بیشتر رییس جمهور در جوامع بین المللی تاثیرگذار خواهد بود.

     

    مدیرعامل مؤسسه ولاء منتظر حضور پرشور مردم در صحنه و تلاش برای انتخاب فرد اصلح را مورد تاکید قرار داد و گفت: ملت ایران با مراجعه به افراد خبره و مورد اعتماد و تطبیق سخنان و شعارهای نامزدها با فرمایشات رهبری می‌توانند فرد اصلح را انتخاب کنند./921/ت302/ج       

ارسال نظرات