۰۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۱۶۸۳۱۰

تلاش وهابیت برای مخفی کردن اعجازی بزرگ

خبرگزاری رسا ـ کارشناسان شبکه های وهابی شکافته شدن دیوار کعبه ، ورود فاطمه بنت اسد به درون بیت الله و تولد مبارک حضرت امیرالمومنین (علیه السلام ) در این مکان مقدس را منکر شدند.
تلاش وهابيون براي مخفي نمودن اعجازي بزرگ

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، محمد انصاری مدیر شبکه وهابی وصال حق و عقیل هاشمی مدیر شبکه وهابی کلمه در برنامه های جداگانه ای به صورت کلیپ نحوه ولادت امام علی (ع) یعنی شکافته شدن دیوار کعبه، ورود فاطمه بنت اسد به درون بیت الله و تولد مبارک حضرت امیرالمومنین علی (ع) در این مکان مقدس را که مورخان و محدثان شیعه و سنی به آن تاکید کرده اند منکر شده و مدعی شدند دلیلی در کتب اهل سنت و شیعه در این مورد وجود ندارد .


خداوند متعال همواره نشانه ها و معجزاتی برای بشر در این عالم فانی قرار داده است تا انسان به واسطه آن ها بتواند به عظمت و بزرگی ذات اقدس الهی پی برده و راه درست را از نادرست باز شناسد. اما شیطان و اصحاب وی همواره کوشیده اند تا این نشانه ها و معجزات را از دیده ها پنهان نمایند و بر گمراهی و ضلالت بشر بیفزایند.

« سوره توبه آیه 32 ؛ یُرِیدُونَ أَن یُطْفِؤُواْ نُورَ اللّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللّهُ إِلاَّ أَن یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ؛ آنها می‏خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند، ولی خدا جز این نمی‏خواهد که نور خود را کامل کند هر چند کافران کراهت داشته باشند. »


یکی از این معجزات، نحوه ولادت امیرالمومنین علی (ع)، فخر بشریت است. درباره ولادت این امام عزیز، مورخان و محدثان شیعه و سنی به آن پرداخته اند که در زیر به نمونه هایی از آن اشاره می کنیم:
یزید بن قعنب گوید: «من و عباس بن عبدالمطلب و گروهی از خاندان عبدالعزی در برابر خانه خدا نشسته بودیم که ناگهان دیدیم فاطمه بنت اسد، مادر امیرمؤمنان علی (ع) که به آن حضرت حامله بود و نُه ماه از مدت حملش می گذشت و دچار درد زایمان شده بود وارد شد و به درگاه خداوند عرض کرد: پروردگارا!‌ من به تو و پیامبران و کتاب هایی که از جانب تو فرستاده شده اند ایمان دارم و سخن جدم ابراهیم خلیل را تصدیق می کنم و باور دارم که او این خانه‌ والا را بنا کرده و به حق این فرزندی که در شکم دارم سوگند می دهم که وضع حمل مرا آسان کنی.
یزید بن قعنب ادامه می دهد: در این هنگام دیدم دیوار پشت کعبه شکافت و فاطمه وارد کعبه شد و از چشمان ما ناپدید گشت و دیوار به هم چسبید. برخاستیم که قفل در خانه‌کعبه را باز کنیم، قفل باز نشد، دانستیم که این رویداد به فرمان خدا رخ داده است. پس از چهار روز که گذشت فاطمه از خانه‌ کعبه بیرون آمد و نوزادش امیرمؤمنان علی (ع) را روی دست داشت و گفت: من بر زنان گذشته تاریخ برتری یافته ام زیرا آسیه دختر مزاحم، خدا را به صورت پنهانی در جایی عبادت می کرد که عبادت خدا در آنجا جز از روی ناچاری سزاوار نبود، و مریم دختر عمران آن شاخه خشکیده خرما را با دستش تکان داد تا آنکه خرمایی تازه از آن فرو ریخت و خورد. ولی من وارد خانه خدا شدم و از میوه ها و نعمتهای بهشتی خوردم و وقتی خواستم خارج شوم هاتفی به من گفت: فاطمه! او را علی نام بگذار، چرا که او بلند مرتبه است و خداوند علی اعلی می گوید: نام او را از نام خودم مشتق ساختم و او را به آداب و اخلاق خودم تربیت کردم و از علوم پیچیده خود آگاهش نمودم او کسی است که بت ها را در خانه من می شکند و بر بام خانه ام اذان می گوید و مرا به مجد و بزرگواری یاد می کند. خوشا به حال کسی که او را دوست بدارد و از او فرمان برد و وای بر کسی که او را دشمن بدارد و فرمانش نبرد».


حافظ ابو عبدالله محمد بن عبدالله، معروف به حاکم نیشابوری، که همه بزرگان اهل سنت او را مورد اعتماد و استناد دانسته اند در کتاب بسیار معروفش، «مستدرک صحیحین» می گوید: «روایات متواتر است که فاطمه بنت اسد، امیرمؤمنان علی بن ابی طالب کرّم الله وجهه، را در خانه کعبه به دنیا آورده است».


شاه ولی الله احمد بن عبدالرحیم دهلوی، محدث متعصب اهل سنت، در کتاب «ازاله الخفا» می نویسد: «بی گمان روایات متواتر است در این که فاطمه بنت اسد، امیرالمومنین علی بن ابی طالب را در درون کعبه به دنیا آورد، بدون تردید او در روز جمعه سیزدهم رجب، سی سال بعد از عام الفیل، در خانه کعبه به دنیا آمده است، و هرگز پیش از او یا بعد از او کسی در خانه کعبه زاده نشده است».


شهاب الدین ابوالثنا، سید محمود آلوسی، صاحب «تفسیر آلوسی»، در شرح بر قصیده عینیه ع
بدالباقی افندی عمری می نویسد: «ولادت امیرمؤمنان کرم الله وجهه در درون کعبه، در سراسر دنیا مشهور است و در کتابهای هر دو فرقه شیعه و سنی روایت شده است، و هرگز در مورد غیر ایشان چنین فضیلتی ثابت نشده است».


نورالدین علی بن محمد بن صباغ مکی، از دانشمندان معروف اهل سنت، مشهور به ابن صباغ مالکی در کتاب «الفصول المهمّه» با سلسله سند از ابن مغازلی، از امام سجاد (ع) مبنی بر ولادت امام علی (ع) در درون خانه کعبه نقل کرده است که: پیش از او کسی در بیت الله الحرام متولد نشد، و این برتری ویژه اوست از سوی خداوند برای ابراز کرامت و شرافت و شکوهمندی او».


محمد شریف خان شیروانی در کتاب «چوتهی کتاب» به ولادت امام علی (ع) در درون کعبه و شکافته شدن دیوار کعبه و شنیده شدن صدای هاتف غیبی تصریح کرده است.


مولوی حافظ حکیم ظهیر احمد سهسوانی در کتاب «ظهیر البشر» در احوال و فضائل ائمه می نویسد: «چون خداوند اراده نمود که شرفی بر شرفهای کعبه بیفزاید، دیوار کعبه را بشکافت و فاطمه بنت اسد را به درون کعبه فرا خواند و فاطمه فرزندش علی را در درون کعبه به دنیا آورد».


علامه حسن بن امان الله مولوی عظیم آبادی هندی، درکتاب «تجهیز الجیش» جریان ولادت امام علی (ع) را طبق روایت «بشائر المصطفی» از یزید بن قعنب نقل کرده است.


دکتر محمد شاه قادری، دانشمند و پزشک نامی سرزمین لاهور، در کتاب «مصباح المقربین» تصریح می کند که امیرمؤمنان در درون کعبه متولد شد و تصریح می کند که «ما در آنجناب در حال طواف کعبه بود که او را درد زایمان گرفت، دیوار کعبه شکافته شد و فاطمه بنت اسد به درون کعبه فرا خوانده شد، سپس تأکید می کند که هرگز چنین شرف و فضیلتی به جز امیر مؤمنان برای احدی نصیب و میسر نشده است».


محل شکافته شدن دیوار کعبه در زمان ولادت امام علی (ع)، مستجار نام دارد که در مجاورت یکی از زاویه های خانه  کعبه به نام رکن یمانی قرار دارد.
اما شگفت آن که اعجاز خداوند در مورد ولادت حضرت علی (ع) تنها به صدر اسلام محدود نمی گردد. بلکه شکاف مذکور هنوز هم در دیوار کعبه و در «رکن یمانی» به وضوح دیده می شود، اما عجیب این که منافقین کوردل وهابی، این اعجاز بزرگ را بر نتابیده اند و تلاش نموده اند تا به کمک میخ و پیچ و سنگ و سیمان!!!، شکاف «رکن یمانی» و «مستجار» را محو نمایند.
اما قرآن مجید « سوره توبه - آیه 32» چه زیبا فرموده است:
«یُرِیدُونَ أَن یُطْفِؤُواْ نُورَ اللّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللّهُ إِلاَّ أَن یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ؛
آنها می‏خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند، ولی خدا جز این نمی‏خواهد که نور خود را کامل کند هر چند کافران کراهت داشته باشند».


آری عزیزان! گرچه شیطان و اصحاب وی می خواهند معجزه آشکار خداوند را در ولادت حضرت علی (ع) پنهان نمایند، اما خداوند متعال هرگز نخواهد گذاشت که این معجزه پنهان بماند و بدین وسیله، حجت خود را بر مردم تمام می نماید.
این اعجاز زمانی شگفت انگیزتر می گردد که بدانیم خانه مقدس کعبه، از زمان ولادت حضرت علی (ع) تا به حال، سه مرتبه بازسازی کامل شده است، اما علیرغم این مسئله، بعد از 1400 سال، هنوز هم آثار شکاف «رکن یمانی» پابرجاست.
این مسئله نشان می دهد که شکاف مستجار و رکن یمانی یک شکاف مادی و حاصل ترک سنگ ها نیست، بلکه شکافی ملکوتی و روحانی است که میخ و سیمان وهابیون نمی تواند حتی پس از 1400 سال، آن را پنهان نماید.
بله عزیزان! این اعجازی بزرگ است که خداوند به واسطه  آن، حجت را بر بندگانش تمام کرده است. این مطلب، ممکن است برای برخی تکراری باشد و آن ها را در وبسایت های دیگر نیز دیده باشند، اما مطمئناً برای بسیاری از خوانندگان محترم، تازگی داشته و می تواند آن ها را بیش از پیش، به حب معصومین (ع)، رهنمون نماید./1415/9161/خ

ارسال نظرات