۰۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۱۶۸۷۳۱
در رادیو معارف بررسی می‌شود؛

نقش مردم کشورهای اسلامی در تمدن نوین اسلامی

خبرگزاری رسا ـ کانال ندای اسلام رادیو معارف با برنامه «دیدگاه» به بررسی نقش مردم کشورهای اسلامی در تمدن نوین اسلامی می‌پردازد.
نقش مردم كشورهاي اسلامي در تمدن نوين اسلامي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، کانال ندای اسلام این رادیو با برنامه «دیدگاه Viewpoints» به بررسی نقش مردم کشورهای اسلامی در ایجاد تمدن نوین اسلامی و تبیین آن برای مخاطبان انگلیسی زبان سراسر جهان می‌پردازد.
در این برنامه که در قالب میزگردی تحلیلی مرتبط با موضوعات مختلف سیاسی- اجتماعی روز جهان اسلام با حضور کارشناسانی همچون اعجاز حسین مبلغ دینی از اسکاتلند و مهدی ترابی کارشناس حوزه دین تقدیم شنوندگان می‌شود؛ سبک زندگی اسلامی بر اساس دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی مورد بررسی قرار گرفته که در مقطع حساس کنونی جامعه جهانی اسلام، به موضوع نقش مردم کشورهای اسلامی در شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی و راهکارهای مشارکت بیشتر در این موضوع را کنکاش می‌کند.
برنامه «دیدگاه» به سردبیری و تهیه‌کنندگی مرتضی نمازی پنجشنبه 9 خرداد 92 از ساعت 7:50 از کانال ندای اسلام رادیو معارف تقدیم مخاطبان انگلیسی زبان می‌شود.
برنامه‌های کانال ندای اسلام ضمن دریافت از طریق گیرنده‌های دیجیتال خانگی (ست تاپ باکس) و پایگاه اطلاع‌رسانی این کانال به نشانی www.coiradio.com از طریق ماهواره ،badr5 در مدار 26 درجه شرقی با مشخصات فرکانس 11881 مگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) 27500 افقی و نرخ تصحیح اطلاعات 4/3 با فرمت MPEG4 و ماهواره Express AM22 در مدار 53 درجه شرقی با مشخصات فرکانس 12582 مگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) 24000 عمودی و نرخ تصحیح اطلاعات 3/2 قابل دریافت است./9191/د102/ی
ارسال نظرات