۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۹
کد خبر: ۱۷۰۰۹۳
حجت الاسلام روحانی در اهواز:

مذاکره با غرب باید منافعی برای ایران داشته باشد/ ساز و کار مدیریتی را تغییر می دهم

خبرگزاری رسا ـ کاندیدای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری تصریح کرد: باید برنامه ها و طرح های اقتصادی و سیاسی جهان غرب را شناخت و برای دستیابی به منافع کشور از آنها استفاده کرد.
حجت الاسلام روحاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام حسن روحانی، کاندیدای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، بعد از ظهر امروز، در نشستی خبری در اهواز، با بیان این که در دولت من از تجربیات دولت های سازندگی و اصلاحات استفاده خواهد شد، گفت: دولت من از تجربیات 35 سال انقلاب و دولت هایی که سرکار آمده به ویژه دولت آقای هاشمی و خاتمی استفاده می کند.
حجت الاسلام روحانی با تأکید بر کاهش استفاده از درآمده های حاصله از نفت، اظهار داشت: کشور باید از وابستگی به صادرات نفت دست بکشد؛ چرا که این مقوله بهانه ای برای تحریم نفتی ایران از سوی غربی ها است.
کاندیدای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری با اشاره به مذاکره با آمریکا و دولت های غربی بیان داشت: اگر منافع کشور در مذاکره با دولت های غربی نهفته است به یقین این مذاکره در دولت من صورت می گیرد.
وی با بیان این که دنیا امروز بر منافع اقتصادی و سیاسی در حال مدیریت است، تأکید کرد: باید برنامه ها و طرح های اقتصادی و سیاسی جهان غرب را شناخت و برای دستیابی به منافع کشور از آنها استفاده کرد.
حجت الاسلام روحانی با اشاره به اختصاص درصدی از درآمد نفت به استان خوزستان افزود: در دولت من سعی می شود که درآمد حاصل از فروش نفت 3 درصد آن به آبادانی استان خوزستان تخصیص داده شود.
وی با اشاره به ائتلاف خویش با برخی از کاندیدا های اصلاح طلب گفت: تاکنون به صورت رسمی اعلام نشده که ائتلافی بین اصلاح طلبان صورت بگیرد.
کاندیدای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری با بیان این که هیچ شخصی نباید از انتخابات و آمدن به صندوق های رأی روی برگرداند، تأکید کرد: حضور در عرصه انتخابات سرنوشت کشور را به مدت چهار سال تعین می کند.
وی با اشاره به روند مدیریتی هشت سال گذشته در کشور اظهار داشت: در دولت اصولگرا اهداف مردم به صورت صحیح و همه گیر تحقق نیافت.
کاندیدای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری به تولید مستند انتخاباتی خود اشاره کرد و افزود: در دو قسمت مستند انتخاباتی من به آقای هاشمی پیشنهاد شده که نظرات خود را برای مدیریت چهار سال کشور بیان کند که تاکنون پاسخی از آن دریافت نشده است.
حجت الاسلام روحانی با بیان این که مشکلات اقتصادی کشور به سیاست خارجه برمی گردد، تأکید کرد: درست کردن روابط خارجه سبب ایجاد اقتصاد بر مبنای روابط خوب و بین الملل خواهد شد.
 دیدار با نخبگان استان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام حسن روحانی، همچنین ظهر امروز در دیدار با نخبگان و عشایر خوزستان، با اشاره به این که در استان خوزستان قومیت ها و اقشار گوناگونی وجود دارد، اظهار داشت: اگر شخصی از قومیت خاصی تعریف و تمجدید کند به یقین به دیگر اقشار و قومیت های مردم ظلم کرده است.
وی با بیان این که تقوا پیشه کردن و فداکاری برای بشریت مورد رضای خداوند خواهد بود، تأکید کرد: برای آبادانی ایران اسلامی علم، جهاد و پاکدامنی نیاز است.
حجت الاسلام روحانی در ادامه با تأکید بر این که خوزستان قهرمان و گلستنی با انواع گل های گوناگون بیان داشت: خوزستان دارای قومیت های گوناگونی است که در دوران دفاع مقدس دفاع از مهین اسلامی را رسالت مهم خود می دانست.
کاندیدا یازدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: تمامی زندگی من سرشار از عشق به امام راحل و انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود.
حجت الاسلام روحانی با بیان این که در نخستین دیداری که با امام خمینی(ره) داشته ام عشق و محبت وی در وجودم نهادینه شد،تصریح کرد: در وجود و شخصیت امام جذبه ای خاص وجود دارد که هر انسانی را به خود جذب می کند.
وی به شهادت فرزند امام خمینی(ره) در نخستین سال های انقلاب اشاره کرد وگفت: امام خمینی(ره) برای مقاومت انقلاب و پیشروی آن همانند حضرت ابراهیم(ع) فرزند خویش را فدای اسلام کرد.
کاندیدا یازدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر خواسته های مردم افزود: مردم خواهان زندگی سرشار از عدالت و آرامش هستند.
تحقق حقوق شهروندی در دولت تدبیر و امید
وی همچنین با اشاره به طرح ها خود خاطرنشان ساخت: تدوین حقوق شهروندی و هدایت آن برای تصویب به مجلس از مهم ترین طرح های دولت من خواهد بود.
حجت الاسلام روحانی با بیان این که در این طرح حقوق یکسان به مردم داده می شود، اظهار داشت: ملت ایران در دولت من از حقوق یکسانی بر خودار خواهند بود.
داوطلب یازدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری  اشاره به این که مردم ما می خواهند زمانی که به کشوری سفر کند با غرور و سرافرازی وارد آن کشور و خاک شوند تأکید کرد: باید به ملت ایران شخصیت حماسه داد، تا با سرافرازی و رشادت با دشمن به مقابله بپردازند.
حجت الاسلام روحانی هر قشر و از هر رنگی که در کشورمان وجود دارند همه و همه زیر پرچم نظام اسلامی در حال زندگی هستند و هیچ تفاوتی بین اقوام باید صورت نگیرد.
ساز و کار مدیریتی در دولتم تغییر می کند
وی با بیان این که دولت من دولتی مدبر و امید بخش خواهد بود، گفت: امید و ساز کار مدیریتی با انتخاب دولت من محقق و زنده می شود.
حجت الاسلام روحانی در پایان تأکید کرد: باید دروغ، ریا و دورویی را از مهین و خاک ایران اسلامی بیرون کرد./9458/پ201/ج
ارسال نظرات