۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۱۷۱۸۳۹
بیانیه نمایندگان شش نامزد ریاست جمهوری در شورای نگهبان؛

مردم تنها به اطلاعیه‌های رسمی مراجع قانونی توجه کنند

خبرگزاری رسا ـ نمایندگان شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری در بیانیه ای اعلام کردند: از ملت رشید ایران اسلامی تقاضا می‌شود به هیچ عنوان به شایعات توجه نکرده و تا قبل از اعلام رسمی نتیجه انتخابات از طریق مراجع قانونی از هرگونه اجتماع به انگیزه غیر از حضور در صفوف رأی پرهیز کنند.
نامزدهاي انتخابات دوره يازدهم رياست جمهوري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نمایندگان شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری که به عنوان ناظر ستادهای خود در شورای نگهبان مستقر هستند، طی بیانیه ای مشترک تأکید کردند: بر اساس گزارش های واصله افرادی با انتساب نادرست خود به ستادهای انتخاباتی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شایعاتی مبنی بر فراخوان اجتماع و برگزرای جشن پیروزی و یا پیشنهاد راه‌های غیر معمول موسوم به صیانت آرا ترویج کرده‌ اند.
در ادامه این بیانیه آمده است: بدین‌وسیله از ملت رشید و سرافراز ایران اسلامی تقاضا می‌گردد به هیچ عنوان به این‌گونه شایعات توجه نکرده و تا قبل از اعلام رسمی نتیجه انتخابات از طریق مراجع قانونی از هر گونه اجتماع به انگیزه غیر از حضور در صفوف رأی دادن پرهیز نمایند و تنها به اطلاعیه‌های رسمی مراجع قانونی توجه نمایند.
در پایان این بیانیه تصریح شده است: بدیهی است نهاد های قانونی ذیربط تلاش‌های بایسته‌ای را در جهت حفظ و صیانت از آرای مردم بزرگوار ایران و اعلام نتایج در اسرع وقت معمول خواهند داشت.
گفتنی است این بیانیه به امضای محمدرضا صادق، نماینده حسن روحانی، علی احمدی، نماینده محسن رضایی، علی اصغر زارعی، نماینده دکتر جلیلی، سیدمحمدزهیر غرضی، نماینده سید محمد غرضی، سید علیرضا نبید، نماینده قالیباف و حسین میرمحمد صادقی نماینده علی اکبر ولایتی در شورای نگهبان رسیده است. /9590/پ203/ع
ارسال نظرات