۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۱۷۱۹۵۶
تابستان 92؛

دوره نیمه حضوری شناخت و نقد فرقه وهابیت در اهواز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ کارشناس آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان از برگزاری دوره نیمه حضوری نقد و بررسی فرقه وهابیت در فصل تابستان خبرداد.
حجت الاسلام محمد آل مبارک

حجت الاسلام محمد آل مبارک، کارشناس آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره نیمه حضوری آشنایی و نقد فرقه وهابیت ویژه مبلغان بیان داشت: مقابله با فرق انحرافی به ویژه فرقه وهابیت، به صورت همه جانبه و با استفاده از ظرفیت های موجود در این برهه زمانی موضوعی مهم و لازم است.

 

وی با بیان این که هدف از برگزاری این دوره پرورش مبلغانی متخصص در زمینه نقد وهابیت است، اظهار داشت: تربیت افراد آگاه در زمینه پاسخ به شبهات وهابیت مهم ترین فعالیت و از اولویت کاری دفتر تبلیغات اسلامی است.

 

کارشناس آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این دوره طلاب پایه 4 حوزه علمیه و بالاتر خواهند بود که با دریافت سه نوع جزوه با موضوعات جریان شناسی وهابیت، شبهه شناسی و کلام تطبیقی در قالب درسنامه آشنایی و نقد وهابیت در این دوره شرکت می کنند.

حجت الاسلام آل مبارک با بیان این که برگزیدگان این دوره مجوز تبلیغ را دریافت می کنند، گفت: افراد برگزیده این دوره مجوز حضور در اعزام های دفتر تبلیغات به مناطق محروم را دریافت خواهند کرد.

گفتنی است، دوره نیمه حضوری شناخت و نقد وهابیت ویژه طلاب حوزه علمیه خوزستان در فصل تابستان برگزار می شود./9458/ت303/ب

ارسال نظرات