۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۱۷۲۳۸۶

دوره تخصصی نقد وهابیت در اهواز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز فرهنگی تبلیغی حضرت صاحب الامر(عج) اهواز از برگزاری دوره تخصصی نقد و بررسی فرق انحرافی به ویژه فرقه وهابیت ویژه دانش آموزان نخبه خبرداد.
حجت الاسلام سلطاني، مدير حوزه علميه المهدي زرگان اهواز

حجت الاسلام عبدالکریم سلطانی، مدیر مرکز فرهنگی تبلیغی حضرت صاحب الامر(عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره هایی ویژه فصل تابستان و اوقات فراغت طلاب و دانش آموزان مدارس اظهار داشت: برنامه های گوناگون تربیتی، معرفتی و تفریحی ویژه طلاب و دانش آموزان در فصل تابستان پیش بینی شده که پس از اعلام آغاز نام نویسی برگزار خواهند شد.

وی با بیان این که نخستین دوره ویژه دانش آموزان نخبه شمال اهواز که شامل مناطق شهرستان باوی است برگزار خواهد شد، افزود: این دوره با موضوعات تبیین و نقد فرقه های انحرافی به ویژه فرقه وهابیت که 8 تیر ماه سال جاری زمان برگزاری آن خواهد بود.

مدیر مرکز فرهنگی تبلیغی حضرت صاحب الامر(عج) شمال اهواز در ادامه سخنانش به برگزاری دوره ای ویژه سرگروه های حلقه های تربیتی شجره طیبه صالحین اشاره و تصریح کرد: این دوره 29 برگزار و تا 31 تیرماه ادامه که ویژه پایگاه های مقاومت بسیج شمال اهواز و مناطقی از شهرستان باوی خواهد بود.

حجت الاسلام سلطانی با بیان این که امروزه دشمن خواستار به وجود آوردن زمینه انزوای اسلام است، خاطرنشان ساخت: در برهه کنونی دشمنی استکبار جهانی در فرقه انحرافی وهابیت که علیه دین مبین اسلام و مسلمانان در حال فعالیت است تجلی می شود.

مدیر مدرسه علمیه المهدی(عج) زرگان اهواز با تأکید بر تأثیر گذاری دوره های تخصصی نقد فرقه های انحرافی ابراز داشت: تبیین و تشریح مواضع، طرح ها و تهدید های فرقه های انحرافی به ویژه فرقه وهابیت برای جوانان سبب ایمن سازی این نسل در برابر این گونه فرقه ها می شود./9458/ت302/غ

ارسال نظرات