۱۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۱۷۴۳۷۱

گرامیداشت شهدای پرواز 655 در تبریز

خبرگزاری رسا ـ مردم مؤمن و همیشه در صحنه تبریز در اعتراض به کشتار 290 مسافر پرواز 655 فردا در میدان ساعت این شهر تجمع خواهند کرد.
هواپيما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مردم مؤمن و متدین تبریز همزمان با سالگرد حمله ناو آمریکایی به هواپیمای ایرباس ایرانی، اعتراض خود را نسبت به کشتار 290 مسافر پرواز 655 اعلام می‌کنند.


بنابر این گزارش، فردا چهارشنبه 12 تیرماه از ساعت 18 تا 20 مردم تبریز با تجمع مقابل عمارت شهرداری تبریز، شعارهای خود خطاب به حاکمان آمریکا در کنار تصاویر شهدای 12 تیر را می‌نویسند، این پیام‌ها به صورت نمادین از طریق رسانه‌های مختلف به سردمداران رژیم آمریکا منعکس خواهد شد.


همچنین به همت دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی، در این برنامه از جدیدترین اثر استاد قره‌باغی خواننده سرود « آمریکا آمریکا ننگ به نیرگ تو » به نام «تیر نمرود» با موضوع حادثه تروریستی 12 تیر رونمایی می‌شود.


استاد اسفندیار قره‌باغی جدیدترین اثر موسیقی خود را به شهدای مظلوم این حادثه تروریستی تقدیم کرده که شعر این سرود از رضا شیبانی اصل و آهنگش از غلامرضا میرزازاده است. در این سرود، طنین صدای استاد اسفندیار قره‌باغی را بار دیگر خواهیم شنید./935/د101/س

ارسال نظرات