۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۱۷۴۵۴۸

اجلاس مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ اجلاس مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران با هدف تبیین اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای ملی و استانی در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی و تعامل با استانداری‌ها در بستر قوانین و ضوابط جاری برگزار شد.
اصغر عبداللهي معاون اداري مالي مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران
به گزارش خبرگزاری رسابه نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، در اجلاس مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران که با حضور مدیران و معاونان اداری مالی حوزه‌های علمیه خواهران استان‌های مختلف کشور برگزار شد، اصغر عبداللهی معاون اداری مالی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در سخنانی خواستار حضور فعال مدیران حوزه‌های علمیه خواهران استان‌های کشور در کارگروه‌های فرهنگ و هنر استانی شد و افزود: مدیران حوزه‌های علمیه خواهران باید به عنصر فعالی در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌های فرهنگی استان‌ها تبدیل شوند.
وی خطاب به مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران اضافه کرد: باید تلاش کنید تا حتی‌الامکان تمام هزینه‌های اداره مدارس علمیه را از مجموعه خیرین و سایر منابع استانی تامین کنید.
معاون اداری مالی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اعتبار حوزه نزد افراد و اشخاص مختلف تصریح کرد: حوزه از بالاترین مقبولیت، نفوذ و مشروعیت برخوردار است و ناظر به دین و جد و جهد انبیا و اولیا است.
وی خواستار هم افزایی مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران به منظور شناسایی و جذب منابع هزینه‌ای و تملک دارایی سرمایه‌ای به منظور تحقق اهداف شد و افزود: با توجه به این‌که کشور با مشکلات اقتصادی مواجه است، حوزه‌های علمیه باید به منظور تحقق اهداف، منابع هزینه‌ای و تملک دارایی سرمایه‌ای را به درستی شناسایی و جذب کنند.
در این اجلاس همچنین احمد استادجعفری مدیر برنامه و بودجه حوزه‌های علمیه خواهران در سخنانی به تبیین اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای ملی و استانی در استان‌های مختلف و نحوه تعامل با استانداری‌ها در بستر قوانین و ضوابط جاری پرداخت./9191/د102/پ
ارسال نظرات