۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۱۷۹۹۰۶

اجلاس مدیران و معاونان مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ اجلاس مدیران و معاونان مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری در محل مدیریت حوزه علمیه خواهران این استان برگزار شد.
مرکز مديريت حوزه هاي علميه خواهران
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، اجلاس مدیران و معاونان مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با دو کارگروه مدیران و معاونین اداری - مالی و کارگروه تخصصی معاونین آموزش، پژوهش و فرهنگی کار خود را آغاز کرد.
جلسه کارگروه مدیران با حضور مدیر استان، مدیران مدارس و معاونان اداری - مالی برگزار شد که طی آن به تبیین راهبردهای مدیریتی مرکز در سال تحصیلی 93-92، تبیین راهکارهای انجام امور مالی و پشتیبانی مدارس و بررسی تغییرات و توسعه مدارس پرداخته شد.
کارگروه تخصصی با حضور معاون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مدیریت استانی و معاونین مدارس برگزار شد که به بررسی پیشنهادات و نظرات آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مدارس؛ بررسی راهکارهای تعامل بیشتر سه حوزه (آموزش، پژوهش و فرهنگی) مدارس و توجیه و بررسی سامانه‌های آموزش و پژوهش پرداخته شد.
پس از آن جلسه مشترک مدیران با حضور حجت‌الاسلام رحمانی بلداجی مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری برگزار گردید که در این جلسه حجت‌الاسلام رحمانی بر استفاده بهینه از روزهای پایانی ماه مبارک رمضان تأکید کرد و با اشاره به اصل اولویت داشتن مسائل تربیتی بر مسائل آموزشی در حوزه‌های علمیه خواهران، لزوم خود‌سازی، رعایت شئونات و زی طلبگی را یادآور شد.
وی با یادآوری سه وظیفه اصلی مدیران بر همکاری تنگاتنگ مدیران و معاونن تأکید کرد و ثمره این همکاری را داشتن مدرسه‌ای موفق و پویا دانست.
حجت‌الاسلام رحمانی سه وظیفه اصلی مدیران را هدایت، کنترل و نظارت دانست و گفت: منظور از هدایت مدیریتی، نظارت بر برنامه‌ریزی، منظور از کنترل، نحوه اجرا و عملکرد معاونین و منظور از نظارت، نظارت بر ارزیابی کار معاونت‌ها است./9191/د102/ی
ارسال نظرات