۰۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۱۸۱۸۲۴

آیا آمریکا و انگلیس می توانند

خبرگزاری رسا ـ شرایط سیاسی و اقتصادی این دو کشور اجازه حرکت را از آنها سلب کرده است. در مدت 12 سال جنگ خارج از مرزها، آمریکا 600 میلیارد دلار از دست داده و به طور متوسط سالانه 500 سرباز آنها نیز کشته شده اند.
پرچم

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا و به نقل از خبرگزاری تلگراف، نیروی دریایی انگلستان نیز در دریای مدیترانه به ناوگان آمریکایی پیوست و آرایش جنگی گرفت.

وزیر خارجه فرانسه نیز در گفتگو با خبرگزاری یورو1، گفته است، رایزنی پیرامون حضور نظامی فرانسه در بحران داخلی سوریه ادامه دارد.

این در حالی است که بازرسان شیمیایی سازمان ملل، هنوز نتیجه نظارت های خود را اعلام نکرده اند؛ اما آمریکا و انگلیس مصرانه این عمل را به دولت بشار اسد نسبت می دهند.

خبرگزاری تلگراف در حالی خبر از حمله قریب الوقوع آمریکا و انگلیس می دهد که ساندی تامیز می گوید شرایط سیاسی و اقتصادی این دو کشور اجازه حرکت را از آنها سلب کرده است. در مدت 12 سال جنگ خارج از مرزها، آمریکا 600 میلیارد دلار از دست داده و به طور متوسط سالانه 500 سرباز آنها نیز کشته شده اند.

وزارت خارجه روسیه نیز در بیانیه ای از دولت آمریکا خواست تا شرایط پیرامون سوریه را متشنج نکرده و تلاش خود را برای پیش بردن ماموریت بازرسان شیمیایی سازمان ملل در سوریه بکار ببرد.

/1420/ 1409/ح

ارسال نظرات