۱۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۱۸۳۰۳۰

ویژه برنامه های ارشاد خوزستان در دهه کرامت تشریح شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری ویژه برنامه هایی به مناسبت دهه کرامت در استان خوزستان خبر داد.
حجت الاسلام سيد لطف الله سپهر، مدير کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، شامگاه چهارشنبه سیزدهم شهریور ماه، در مراسم ورود نمادین کاروان امام رضا(ع) به ایران با تبریک به مناسبت آغاز دهه کرامت به کلنگ زنی ساخت یادمان دروازه ولایت و قدمگاه امام رضا(ع) در شلمچه اشاره کرد و گفت: امید است سال آینده این پروژه آماده و افتتاح شود.

وی با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده جهت اجرا در هفته کرامت تصریح کرد: در دزفول و در قدمگاه امام رضا(ع) در بهبهان نیز برنامه ورود نمادین کاروان امام رضا(ع) تدارک دیده شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به برگزاری جشنواره شعر رضوی اظهار داشت: افتتاحیه جشنواره شعر رضوی بیستم شهریور ماه در اهواز و اختتامیه آن روز بعد در مرقد دعبل خزایی شوش برگزار می شود.

وی با بیان این که تعدادی اثر از کشورهای عربی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، خاطرنشان کرد: از شاعران برجسته بین المللی جهت حضور در این جشنواره دعوت شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان این که سه نفر از برگزیدگان جشنواره شعر عربی مجوز حضور در جشنواره یازدهم امام رضا(ع) را کسب خواهند کرد، گفت: آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره از نظر کمی و کیفی نسبت به سال های گذشته رشد قابل توجهی داشته اند.

حجت الاسلام سپهر به حضور خدام امام رضا(ع) در شهرستان اهواز اشاره کرد و افزود: در مراسمی با شکوه مردم اهواز از خدام امام رضا(ع) استقبال می کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در ادامه تصریح کرد: برگزاری شب شعر رضوی در شهرستان ها و برپایی نمایشگاه کتاب از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده جهت اجرا در دهه کرامت در استان خوزستان است.

حجت الاسلام سپهر با تأکید بر اهمیت رشد کیفی برنامه های دهه کرامت خاطر نشان کرد: امیدواریم این برنامه ها زمینه ای در جهت رشد و ارتقا معارف اهل بیت در کشور و جهان اسلام باشد./9464/پ202/غ

ارسال نظرات