۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۱۹۳۹۱۹

تشییع پیکر فرزند آیت الله کوهستانی

خبرگزاری رسا ـ پیکر فرزند آیت الله کوهستانی(ره) و همسر مسؤول حوزه علمیه فیضیه مازندران تشییع شد.
تشييع جنازه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، پیکر فرزند آیت الله کوهستانی(ره) و همسر حجت الاسلام و المسلمین محمد فاضل، مسؤول حوزه علمیه فیضیه مازندران امروز پس از اقامه نماز جمعه بابل بر روی دستان مردم ولایت مدار بابل تشییع شد.

 

بر اساس این گزارش، پیکر مرحومه طاووس کوهستانی، فرزند آیت الله کوهستانی(ره) و همسر حجت الاسلام و المسلمین فاضل، مسؤول حوزه علمیه فیضیه مازندران که روز گذشته به رحمت ایزدی پیوست ظهر امروز با حضور گسترده علما، روحانیت و اقشار مختلف مردم در بابل به سوی آرمگاه ابدی  تشییع شد.

 

بر اساس این گزارش، مرحومه طاووس کوهستانی، روز گذشته همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) در سن 70 سالگی به رحمت ایزدی پیوست.

 

به گزارش رسا، مرحومه کوهستانی از ابتدای کودکی در جوار پدر بزرگوارشان آیت الله کوهستانی، به کسب معارف دینی و علوم اسلامی پرداخت و در کنار حجت الاسلام والمسلمین فاضل، مسؤول حوزه علمیه فیضیه مازندران زندگی خود را وقف خدمت به اسلام و انقلاب کرد.

 

مرحومه طاووس کوهستانی مادر طلبه شهید محمدمهدی فاضل از جمله بانوانی است که نقش مهمی در مبارزات و پیروزی انقلاب اسلامی داشته است.

 

گفتنی است، پیکر مرحومه کوهستانی پس از اقامه نماز از سوی حجت الاسلام روحانی، امام جمعه بابل در جوار امام زاده سلطان محمد طاهر به خاک سپرده خواهد شد./950/پ202/س

ارسال نظرات