۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۱۹۴۱۶۰
حجت‌الاسلام ملکدار خبر داد؛

خاکسپاری 2 شهید گمنام در شهرک مهدیه

خبرگزاری رسا ـ‌ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه از تشییع چهار شهید گمنام در روز جمعه بیست دی ماه در قم خبر داد و گفت: دو شهید گمنام پس از تشییع مردم در شهرک مهدیه و دو شهید دیگر در شهرستان دستجرد آرا‌م خواهند گرفت.
مراسم وداع با دو شهيد گمنام در شهر پرديسان قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ حجت‌الاسلام محمود ملکدار معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه پیش از ظهر امروز در نشست خبری، با گرامیداشت سالروز قیام 19 دی مردم قم، گفت: قیام 19 دی مردم قم سر منشأ خیرات و برکات فراوانی برای انقلاب شد.

وی با بیان این‌که 19 دی تجلی حضور مردم و پیشگامی آنها در دفاع از مرجعیت دینی است، ابراز کرد: امیدواریم پیشگامی و حضور مردم قم در دفاع از انقلاب، رهبری و مرجعیت دینی برای همیشه در تاریخ پر افتخار قم باقی بماند.

حجت‌الاسلام ملکدار با اشاره به تأثیرگذری شهدای دفاع مقدس در همه دوران‌ها، اظهار کرد: امروز نیز پس از گذشت چندین سال از جنگ تحمیلی هرجا شهیدی به وطن باز می‌گردد و تشییع می‌شود نور هدایتی برای مردم و مایه الهام می‌شود.

وی در ادامه با بیان این‌که روز جمعه 20 دی ماه همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) چهار شهید گمنام در شهر مقدس قم تشییع می‌شوند، افزود: این شهدای جنگ تحمیلی پس از تشییع مردم از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم حضرت معصومه(س) و اقامه نماز منتقل می‌شوند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه با اشاره به این‌که دو شهید گمنام دفاع مقدس بنا به درخواست ساکنان شهرک مهدیه و موافقت مسؤولان در این شهرک آرام خواهند گرفت، ابراز کرد: دو شهید دیگر نیز پس از تشییع مردم به شهرستان دستجرد منتقل و به خاک سپرده خواهند شد.

حجت‌الاسلام ملکدار ادامه داد: این شهدای جنگ تحمیلی در روز شهادت امام حسن عسکری(ع) و روزی که متعلق به امام زمان(عج) است، در میان سربازان امام زمان(عج) تشییع و به خاک سپرده می‌شوند که این امر نشان دهنده عنایت ویژه ولی عصر(عج) به آنها است.

وی در پایان بیان کرد: امیدواریم مردم بصیر و شهید پرور قم، علما و روحانیت در این مراسم تشییع با شکوه شرکت کنند تا بخشی از حقی که شهدا به گردن ما دارند ادا شود./927/پ202/ن

ارسال نظرات