۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۱۹۶۰۷۷
با حضور آیت‌الله مقتدایی:

اجلاس مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ اجلاس مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران با حضور آیت‌الله مقتدایی در جوار مسجد مقدس جمکران قم برگزار شد.
اجلاس مديران استاني حوزه‌هاي علميه خواهران با حضور آيت‌الله مقتدايي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط‌عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، آیت‌الله مرتضی مقتدایی رییس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران یکشنبه 6بهمن در اجلاس مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران که در اردوگاه نرجس‌خاتون در جوار مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با بیان اینکه امروز نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها آثار و برکات وجود حوزه‌های علمیه خواهران را دریافته‌اند، اظهار داشت: ائمه جمعه از وجود حوزه‌های علمیه خواهران در استان‌ها اظهار رضایت می‌کنند و خواهان گسترش آنها هستند زیرا می‌دانند فعالیت آنها بابرکت بوده است.
وی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه خواهران رشد مناسبی داشته‌اند، خطاب به مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: مدیریت در این عرصه نعمت بزرگی است که در اختیار شما نهاده شده است و باید شکرگزار آن باشید. شکر این نعمت در آن است که بیشتر اهتمام داشته باشید و برای آن وقت صرف کنید.
رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به روایاتی در مورد خدمت به معلم و جایگاه خادمین علم یادآور شد: اگر طلبه در آینده منشا خیر و برکت شود و مبلغ دین باشد، مدیر حوزه علمیه در ثواب او شریک خواهد بود.
وی خطاب به مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: هم نسبت به طلاب و هم نسبت به اساتید اهتمام داشته باشید که وقتی طلاب این اهتمام را می‌بینند به درس خود دلگرم‌تر می‌شوند.
آیت‌الله مقتدایی افزود: طلاب را هم از لحاظ علمی و به لحاظ اخلاقی زیر نظر داشته باشید تا رعایت جهات اخلاقی بیش از پیش توسعه پیدا کند.
وی خواستار اجرای برنامه‌های تشویقی ویژه طلاب و اساتید در سطح کشور و در استان‌ها شد.
اجلاس فصلی مدیران استانی حوزه‌های علمیه به مدت دو روز برگزار شد و طی آن معاونان و مسئولان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه به تشریح و توجیه برنامه‌ها پرداختند و مدیران استانی نیز نقطه‌نظرات و مشکلات خود را مطرح کردند.
در روز نخست این اجلاس، مسئولان ساماندهی و نظارت مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران نیز حضور داشتند./9191/د102/ن
ارسال نظرات