۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۱۹۷۸۴۴

فعالیت 4 هزار طلبه در گروه های جهادی

خبرگزاری رسا ـ دبیر کمیسیون آموزش تشکل گروه های تبلیغی از فعالیت 4 هزار طلبه در گروه های جهادی خبر داد و گفت: این گروه ها بر اساس نیاز مناطق مختلف در کشور فعالیت می کنند.
اعزام مبلغان

حجت الاسلام رضا عزت زمانی، عضو هیأت امنای تشکل گروه های تبلیغی سراسر کشور، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، تبلیغ را از دغدغه های رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: ظرفیت های بسیاری در کشور جهت تبلیغ وجود دارد که باید به بهترین شکل از آنان بهره برد.

عضو هیأت امنای تشکل گروه های تبلیغی کشور به برگزاری همایش گروههای تبلیغی طلاب اشاره کرد و اظهار داشت: همایش های سالانه با هدف تبادل نظر و هم اندیشی جهت انتقال اندیشه و تجربه های گروه های گوناگون تبلیغی برگزار می شود.

وی با بیان این که تعیین افق سال های آینده از دیگر اهداف برگزاری همایش های سالانه است، خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه هایی با هدف افزایش آگاهی مبلغان مهمترین اولویت برگزاری گردهمایی سالانه است.

حجت الاسلام زمانی با اشاره به حضور مسؤولان 120 گروه جهادی در این همایش اظهار داشت: اعضای این گروه ها در مجموع حدود 4 هزار نفر هستند که در مقاطع گوناگون به تبلیغ می پردازند.

عضو هیأت امنای تشکل گروه های تبلیغی کشور با بیان این که کمیسیون آموزش گروههای تبلیغی طلاب در طول برگزاری همایش سراسری تشکیل میشود، یکی از اهداف برگزاری این کمیسیون را بررسی ضرورت آموزش برای گروه های تبلیغی عنوان کرد و افزود: باید این مسأله را که آیا دغدغه آموزش برای گروههای تبلیغی وجود دارد یا خیر را بررسی کنیم؛ زیرا گاهی به سبب نیاز حضور گروهها در عملیات تبلیغی، گروهها این نیاز را در اولویت قرار میدهند و به طور جدی به دنبال آموزش نیستند.

دبیر کمسیون آموزش تشکل فراگیر، دومین هدف از برگزاری این کمیسیون را استفاده گروهها از تجربیات و توانمندیهای یکدیگر برشمرد و افزود: این تبادل نظرها سبب میشود کمیسیون بتواند موضوع آموزش را تکمیل و سپس ظرفیتهای حمایتی را برای اجرا فراهم کند.

وی در پایان با بیان این که گروه های گوناگون در استان ها با توجه به نیاز آن مناطق پراکنده می شوند، گفت: اکنون 20 گروه در تهران فعال هستند./9464/ت302/ب

ارسال نظرات