۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۱۹۸۶۵۶
در جمع مدیران آذربایجان غربی مطرح شد؛

تأکید بر اخلاق مداری دستگاه های اجرایی

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر اخلاق مداری در امور مدیریتی تاکید کرد و خواستار رعایت آن از سوی مسؤولان دستگاه های اجرایی شد.
حجت الاسلام والمسلمين قريشي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه امروز در جلسه شورای اداری فرمانداری ارومیه به فرمایشات امیرمؤمنان اشاره کرد و گفت: بیانات علی (ع) باید چراغ راه مدیران قرار گرفته و  در رفتار و کردار آنها تجلی یابد.

 

 

وی با بیان این که نتیجه اعمال مدیران در جامعه تأثیرگذار است، اظهار کرد: توجه به فرمایشات حضرت علی(ع) در نهج البلاغه می تواند در اشاعه معنویت در جامعه موثر باشد.

 

خطیب جمعه ارومیه با بیان این که اخلاق مداری در امور مدیریتی بسیار مهم است، خواستار رعایت آن از سوی دستگاه های اجرایی شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی همچنین مدیران را به قانون مداری توصیه کرد و گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید ضمن آن که دیگران را به رعایت قانون دعوت می کنند، خود نیز عامل به قانون باشند.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ترس از آخرت و قیامت را عامل خود کنترلی در انسان دانست و تاکید کرد: مدیران و مسؤولان نیز با توجه به این عامل خود کنترلی را مد نظر قرار دهند.

 

وی گفت: خودکنترلی مانع تعدی و تجاوز به حقوق دیگران از سوی صاحبان قدرت می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در پایان بار دیگر بر لزوم توجه مدیران و مسؤولان بر سخنان ارزشمند و گهربار امیرمؤمنان در نهج البلاغه تاکید کرد و گفت: مباحث نهج البلاغه در قالب کلاس های آموزشی ارائه شود./936/پ203/س

 

ارسال نظرات