۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۲۰۳۱۳۵
معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه خبر داد؛

فعالیت تبلیغی 4 هزار روحانی در مناطق جنگی

خبرگزاری رسا ـ‌ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه با بیان این‌که دوران دفاع مقدس یکی از پر افتخارترین دوران تاریخ اسلام است، گفت: امسال بیش از 4 هزار روحانی مبلغ در کاروان‌های راهیان نور مشغول فعالیت و تبلیغ دین بودند.
حجت‌الاسلام محمود ملکدار، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌هاي علميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ حجت الاسلام محمود ملکدار معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه امروز در همایش ملی تجلیل از سازمان‌ها، مؤسسات و فعالان حوزوی راهیان نور که در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، دوران دفاع مقدس یکی از پر افتخارترین دوران تاریخ اسلام است.

وی با بیان این‌که دفاع مقدس به حمد الهی در عمق جان و دل مردم و جوانان ریشه دوانده است، ابراز کرد: امروز شاخ و برگ دفاع مقدس سراسر کشور را متبرک کرده است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه ادامه داد: خوشبختانه پس از بیست و پنج سال هنوز طراوت و نشاط دفاع مقدس در میان مردم وجود دارد.

حجت الاسلام ملکدار با اشاره به این‌که امسال از سوی رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است، افزود: امیدواریم مسؤولان با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در تحقق فرهنگ اصیل اسلامی تلاش کنند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه با بیان این‌که امسال 10 هزار روحانی همراه با خانواده‌ها از مناطق جنگی دیدن کرده‌اند، ابراز کرد: برای نخستین بار است که این تعداد روحانی از مناطق جنگی بازدید کرده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت تبلیغ در مناطق جنگی، گفت: امسال بیش از 4 هزار روحانی مبلغ در کاروان‌های راهیان نور مشغول فعالیت و تبلیغ دین بودند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه با تقدیر از همه کسانی که در اردوهای راهیان نور تلاش کردند، افزود: این همایش به منظور پاسداشت و تقدیر از همه مؤسسات، سازمان‌ها و فعالان حوزوی راهیان نور برگزار شد.

حجت الاسلام ملکدار بر ضرورت همکاری همه نهادها برای بهتر برگزار شدن اردوهای راهیان نور تأکید کرد و گفت: امیدواریم با تعاملات بیشتر از برخی کارهای موازی که آسیب جدی هستند پرهیز شود./927/پ202/ع

ارسال نظرات