۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۲۰۳۳۶۴

برگزاری آزمون سطح سه تبلیغی در آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: آزمون کتبی سطح سه تبلیغی با حضور مسؤولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء استان برگزار می شود.
حجت الاسلام ارشاد

حجت الاسلام حمید ارشاد، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی ظهر امروز در حاشیه برگزاری آزمون کتبی سطح سه تبلیغی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه گفت: در دو سال گذشته این آزمون از سوی معاونت تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان برگزار می شود.

 

 

وی گفت: دومین دوره آزمون سطح سه تبلیغی از امروز با حضور بیست نفر از مسؤولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه شهداء شهرستان های استان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام ارشاد گفت: مسؤولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء شهرستان های استان به مدت شش روز، هر روز در آزمون کتبی از یک کتاب شرکت خواهند کرد.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه آذربایجان غربی با بیان این که آزمون کتبی از شش کتاب مشخص شده خواهد بود، گفت: ارتقاء سطح تبلیغی، معرفتی و دانش افزایی روحانیون شاغل در دفاتر نمایندگی های ولی فقیه از اهداف برگزاری این آزمون است.

 

وی در ادامه با اشاره به تعامل معاونت تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی با دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء استان افزود: علاوه بر برگزاری دوره های دانش افزایی و حضور در جمع سپاهیان استان از کارشناسان سپاه شهداء نیز در برنامه های حوزه بهره می گیریم.

 

وی با تأکید بر لزوم ارتقاء بصیرت سیاسی طلاب گفت: در این راستا جلساتی با حضور مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی برگزار می شود.

 

برگزاری دوره های تبلیغی مقابله با فرق انحرافی در آذربایجان غربی

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی در ادامه از راه اندازی واحد فرق و ادیان در معاونت تبلیغ مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان خبر داد و گفت: مبلغانی که دوره های آموزشی را در زمینه فرقه ها و ادیان مختلف گذرانده اند، به مناطق آسیب پذیر استان اعزام می شوند.

 

حجت الاسلام ارشاد  اضافه کرد: روحانیون بلندمدت سالانه سه مرتبه در دوره های آموزشی مقابله با فرقه های انحرافی که با حضور اساتید مجرب حوزه علمیه قم دایر می‌شود، شرکت کرده و با روش‌های نوین سخنرانی جهت مقابله با ادیان ساختگی آشنا می شوند.

 

وی در ادامه با اشاره به فعالیت مبلغان بلند مدت در استان خاطرنشان کرد: تعداد 90 مبلغ در عرصه تبلیغ بلندمدت فعالیت می کنند که در مساجد و حسینیه های روستاها و مدارس آموزش و پرورش شهرها به فعالیت مشغول هستند.

 

حجت الاسلام ارشاد ادامه داد: علاوه بر مبلغان هجرت بلند مدت در مناسبت های محرم، رمضان، ایام فاطمیه و فصل تابستان مبلغان کوتاه مدت نیز به مناطق مختلف استان اعزام می شوند. /1301/ت303/ب

ارسال نظرات