۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۲۰۳۳۹۷

آیین تجلیل از اساتید حوزه علمیه خوزستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ آیین تجلیل از اساتید مدارس علمیه سفیران هدایت حوزه علمیه خوزستان برگزار می شود.
حجت الاسلام سيد جعفر موسوي

حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری آیین تقدیر از اساتید مدارس علمیه سفیران هدایت خوزستان در تاریخ دوشنبه، هشتم اردیبهشت ماه ساری جاری در آستانه هفته تجلیل از مقام معلم خبر داد.

وی در ادامه تصریح کرد: این آیین ساعت 30/11 صبح در محل حسینیه بقیه الله، جنب بیت امام جمعه اهواز با حضور آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و حجت‌الاسلام محمدحسن نبوی، معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه برگزار می شود.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که در آیین تجلیل از اساتید مدارس علمیه سفیران هدایت خوزستان از حدود 100 استاد حوزه تقدیر می شود، اظهار داشت: اساتید مدرسه علمیه ولی عصر(عج) و علی بن ابیطالب(ع) اهواز و مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) شهرستان کارون از جمله مدارسی هستند که از اساتید آن ها در این مراسم تقدیر می شود.

وی با اشاره به 12 اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، تصریح کرد: قلم و سخنان این استاد بزرگ دارای نورانیت خاصی بود و تا به امروز نیز کتاب های این عالم بزرگوار مورد بهره بسیاری از طلاب و دانشجویان قرار می گیرد.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) به سفارشات ائمه معصومین مبنی بر اهمیت علم اندوزی و توجه به دانش اسلامی اشاره کرد و گفت: حقیقت علم و دانش در بندگی خداوند نهفته است./9464/ت303/ب

ارسال نظرات