۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۲۰۳۸۵۴
عناوین چند خبر کوتاه از خوزستان؛

تقدیر از فعالیت های آیت الله موسوی جزایری در حوزه های علمیه خوزستان

خبرگزاری رسا ـ برگزاری دومین نشست مدیریت جهادی در عرصه فرهنگ در اهواز، تقدیر از فعالیت های آیت الله موسوی جزایری در حوزه های علمیه خوزستان، آغاز به کار ستاد بزرگداشت سالگرد امام خمینی در خوزستان و تقدیر از مدیر حوزه های علمیه خوزستان عناوین چند خبر کوتاه از استان خوزستان است.
آيين تقدير از آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همزمان با سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، دومین نشست «مدیریت جهادی در عرصه فرهنگ» با حضور جمعی از فعالان فرهنگی خوزستان در اهواز انجام می شود.

 

نشست مدیریت جهادی در عرصه فرهنگ در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب از ابتدای سال 1393، به ابتکار جمعی از جوانان و فعالان فرهنگی استان خوزستان کار خود را آغاز کرد.

 

مقرر شد که جلسه مدیریت جهادی در عرصه فرهنگ، بصورت ماهانه، بادعوت از مدیران و فعالان فرهنگی کشور، مسایل و دغدغه های فرهنگی جامعه با محوریت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مورد بررسی قرار دهد.

 

دومین جلسه مدیریت جهادی در عرصه فرهنگ، روز جمعه 12 اردیبهشت ماه از ساعت 21 در مسجد حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف واقع در اهواز، خیابان سلمان فارسی، خیابان شهید کرمی خراط، بین خیابان شهید جهانیان و خیابان شهید قشقایی برگزار می شود.

 

در این جلسه، حجت الاسلام سیدمحسن شفیعی، مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای خوزستان، درباره مدیریت جهادی در عرصه فرهنگ سخنرانی خواهد کرد.


بنابراین گزارش، وحید جلیلی، حسین یکتا، حجت الاسلام و المسلمین مؤمن از جمله میهمانان جلسات آینده خواهند شد.

 

تقدیر از فعالیت های آیت الله موسوی جزایری در حوزه های علمیه خوزستان

 

در آستانه هفته برزگداشت مقام معلم، از فعالیت های آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان در حوزه های علمیه خوزستان تقدیر شد.

 

طلاب و روحانیان مدارس علمیه سفیران هدایت خوزستان در آستانه هفته تجلیل از مقام معلم از فعالیت های آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان در حوزه های علمیه خوزستان تقدیر کردند.

 

مراسم تقدیر از فعالیت های آیت الله موسوی جزایری در حوزه های علمیه خوزستان، با حضور جمعی از اساتید، طلاب و روحانیان مدارس علمیه سفیران هدایت خوزستان ، در مسجد اعظم اهواز واقع در اتوبان آیت الله بهبهانی جنب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

 

در این مراسم طلاب و روحانیان مدارس علمیه سفیران هدایت خوزستان با اهدای لوح نفیسی از آیت الله موسوی جزایری، رییس حوزه های علمیه خوزستان تجلیل کردند.

 

حجت‌الاسلام محمدحسن نبوی، معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه و مدیران برخی از حوزه های علمیه سفیران هدایت استان خوزستان نیز در این مراسم حضور داشت.

 

از نکات جالب آیین تقدیر از آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، این بود که برنامه های مراسم از سوی روحانیان انجام می شد و مجری نیز یکی از روحانیان حوزه علمیه اهواز بود.

 

آغاز به کار ستاد بزرگداشت سالگرد امام خمینی در خوزستان

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان از آغاز به کار ستاد بزرگذاشت سالگرد حضرت امام خمینی(ره) در خوزستان خبر داد و گفت: این ستاد وظیفه برنامه ریزی برگزاری بیست و پنجمین سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را بر عهده دارد.

 

حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به منظور برنامه ریزی برگزاری بیست و پنجمین سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، ستاد بزرگداشت سالگرد حضرت امام خمینی(ره) در خوزستان فعالیت خود را آغاز کرد.

 

وی با بیان این‎که ربع قرن از ارتحال ملکوتی حضرت روح الله می گذرد، عنوان کرد: ستاد بزرگذاشت سالگرد حضرت امام خمینی(ره) در خوزستان با برگزاری جلسات هماهنگی از هفته جاری کار خود را آغاز کرد.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان بر گرامی داشت یاد و خاطره شهدای 15 خرداد سال 1342 نیز تأکید کرد و بیان داشت: امسال پنجاه و یکمین سالگرد این شهدای گرانقدر است.

 

وی در ادامه با بیان این‎که مردم، نظام اسلامی را از خودشان می دانند، تصریح کرد: ملت ایران در همه صحنه ها حضور می یابد و از جمهوری اسلامی ایران دفاع می کند.

 

حجت الاسلام جعفری با تأکید بر این نکته که قدردانی از مسؤولان سبب دلگرمی آنان می شود، افزود: تقدیر از اقدامات انجام شده ادارات و ارگان ها وظیفه همگانی است.

 

وی با یادآوری این نکته که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسؤولان اقدامات بسیاری جهت خدمت به مردم انجام می دهند، خاطرنشان کرد: بر اساس «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» باید از زحمات آنها تشکر شود تا بتوانند فعالیت های بیشتری انجام دهند.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه از فعالیت های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خوزستان تقدیر کرد و گفت: در مراسمی از 21 کمیته این ستاد در استان تجلیل شد.

 

تقدیر از مدیر حوزه های علمیه خوزستان

 

جمعی از طلاب و روحانیان خوزستانی مدارس علمیه، در مراسمی از حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، مدیر حوزه های علمیه استان خوزستان به پاس تلاش هایش تجلیل کردند.

 

مراسم تجلیل از حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، مدیر حوزه های علمیه استان خوزستان، با حضور مدیران برخی از حوزه های علمیه استان خوزستان در مسجد اعظم اهواز برگزار شد.

 

در این مراسم آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و حجت‌الاسلام محمدحسن نبوی، معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه نیز حضور داشتند./945/پ203/غ

ارسال نظرات