۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۲۰۴۳۳۴
معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه خبر داد؛

فعالیت 106 مدرسه سفیران هدایت در کشور

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه از فعالیت 106 مدرسه علمیه سفیران هدایت کشور خبر داد و گفت: تا کنون 1800 طلبه از این مدارس فارغ التحصیل شده اند.
حجت الاسلام والمسلمين نبوي ، معاون تبليغ حوزه هاي علميه

حجت‌الاسلام محمدحسن نبوی، معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به راه اندازی مدارس علمیه سفیران هدایت در سراسر کشور اظهار داشت: اکنون 106 مدرسه علمیه سفیران هدایت در استان های گوناگون فعالیت می کنند.


وی در ادامه به بیان شرایط ورود طلاب به مدارس علمیه سفیران هدایت پرداخت و بیان داشت: افراد مشتاق به تحصیل علوم دینی باید حداقل مدرک دیپلم را برای ورود به این مدارس داشته باشند.


معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه به انجام آموزش های لازم در مدارس علمیه سفیران هدایت اشاره کرد و گفت: طلاب پس از ورود به این مدارس 5 سال آموزش می بینند.


وی افزود: طلاب مدارس علمیه سفیران هدایت پس از پایان 5 سال، مدرک سطح 2 را دریافت می کنند که معادل مدرک کارشناسی در دانشگاه ها است.


حجت الاسلام نبوی در ادامه با بیان این که طلاب مدارس علمیه سفیران هدایت دارای توانمندی‌های ویژه‌ای در زمینه تبلیغ مسائل دینی هستند، خاطرنشان کرد: تا کنون 1800 طلبه از این مدارس فارغ التحصیل شده اند./9463/ت303/غ

ارسال نظرات