۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۲۰۴۴۰۹

فعالیت 5 مدرسه علمیه سفیران هدایت در استان خوزستان

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه از فعالیت 106 مدرسه علمیه سفیران هدایت کشور خبر داد و گفت: اکنون 5 مدرسه در استان خوزستان فعالیت می کنند.
حجت الاسلام نبوي، معاون تبليغ حوزه علميه

حجت‌الاسلام محمدحسن نبوی، معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز ، با اشاره به راه اندازی مدارس علمیه سفیران هدایت در سراسر کشور اظهار داشت: استان کرمان با 9 مدرسه علمیه بیشترین مدرسه علمیه سفیران هدایت در کشور را دارد.

وی با بیان این‎که 106 مدرسه علمیه سفیران هدایت کشور وجود دارد، گفت: از این مدارس، 5 مدرسه در استان خوزستان فعالیت می کنند.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه با بیان این نکته که تا کنون 1800 طلبه در این مدارس فارغ التحصیل شده اند، افزود: 1500 استاد نیز در مدارس علمیه سفیران هدایت کشور مشغول تدریس هستند.

وی در ادامه به فعالیت های طلاب فارغ التحصیل شده در مدارس علمیه سفیران هدایت کشور اشاره کرد و بیان داشت: برخی از این افراد در سطوح بالاتر در حال تحصیل هستند.

حجت‌الاسلام نبوی در ادامه سخنان خود از اساتید مدارس علمیه سفیران هدایت در استان خوزستان تجلیل و از تلاش و زحمات آنها تقدیر کرد.

وی در ادامه با اشاره به شرایط ورود طلاب به مدارس علمیه سفیران هدایت در سراسر کشور، خاطرنشان کرد: افراد برای ورود به مدرسه علمیه و گذراندن دوره 5 ساله نخست، باید حداقل مدرک دیپلم داشته باشند./9463/ت303/غ

ارسال نظرات