۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۲۰۵۹۱۹
معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه مطرح کرد؛

تعامل صهیونیسم و مسیحیت برای ضربه زدن به نظام اسلامی

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه با بیان این‌که دشمن به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است، گفت: کلیساهای صهیونیستی امروز پدیده‌ای است که در کشور با آن مواجه هستیم؛ صهیونیست‌ها و مسیحیت با هم دشمن هستند اما برای تضعیف نظام اسلامی با یکدیگر هماهنگ شده‌اند.
حجت الاسلام والمسلمين نبوي ، معاون تبليغ حوزه هاي علميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدحسن نبوی معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه عصر امروز در همایش هم اندیشی عزم ملی و مدیریت جهادی در ارتقای فرهنگ،‌ که در مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار شد، به تبیین معنای فرهنگ پرداخت و گفت: مجموعه آداب و سنن اجتماعی که تبدیل به یک رفتار می‌شود، فرهنگ نامیده می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ، ابراز کرد: اگر می‌خواهیم فرهنگ در جامعه ای نهادینه شود ابتدا باید از درون خانواده آنرا آغاز کنیم.

معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه با اشاره به شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: عزم ملی برای مردم و مدیریت جهادی برای مسؤولان است اما معمولا مردم به گردن مسؤولان و مسؤولان نیز به گردن مردم می‌اندازند.

حجت‌الاسلام نبوی با بیان این‌که متأسفانه برخی در انجام امور زود نا امید می‌شوند، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) در سال 42 تنها بود اما در ادامه انقلاب اسلامی را به کمک مردم تشکیل داد.

وی با اشاره به انتقادات وارد شده به صدا و سیما، ابراز کرد: هرچند برخی انتقادات به صدا و سیما وارد است اما در این مجموعه برنامه‌های مناسبی نیز به نمایش در می‌آید.

معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه با بیان این‌که دشمن به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند، اظهار کرد: کلیساهای صهیونیستی امروز پدیده‌ای است که در کشور با آن مواجه هستیم؛ صهیونیست‌ها و مسیحیت با هم دشمن هستند اما برای تضعیف نظام اسلامی با یکدیگر هماهنگ شده‌اند.

حجت‌الاسلام نبوی در ادامه با اشاره به اهمیت مسأله امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، اظهار کرد: زمانی این‌گونه بود که نباید در امور دیگران دخالت کرد اما امروز مسأله نظارت عمومی مطرح می‌شود.

وی با بیان این‌که اسلام با امر به معروف مسأله نطارت همگانی را سامان دهی کرده است، افزود: وقتی امر به معروف و نهی از منکر از خانواده‌ها آغاز شود کم کم به یک فرهنگ عمومی تبدیل می‌شود.

معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه ادامه داد: برای رسیدن به نتیجه نباید نا امید بود؛ امروز می‌بینیم برخی فرق انحرافی با تعدادی اندک اما با تلاش و جدیت فراوان به دنبال تبلیغ هستند.

حجت‌الاسلام نبوی با تأکید بر این که رهبری نسبت به مسأله فرهنگ بسیار دغدغه دارند، ابراز کرد: رهب معظم انقلاب یکی از الطاف بزرگ الهی به ملت ایران هستند.

وی با اشاره به اهمیت تبلیغ در عرصه بین الملل، گفت: ما به اندازه تعداد مدارس آموزش و پرورش در کشور طلبه نداریم در صورتی که مراکز دیگری نیز نیازمند مبلغ هستند.

معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه ادامه داد: البته جامعه المصطفی آموزش‌های لازم را به طلاب می‌دهد و آنها پس از مدتی به کشورهای خود بازگشته و به تبلیغ دین می‌پردازند./927/پ202/ج

ارسال نظرات