۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۵
کد خبر: ۲۰۶۶۵۶

شهر پاکدشت، میزبان «شهر خدا» می‌شود

خبرگزاری رسا ـ در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس، پاکدشت میزبان محفل ادبی و عصر شعر و خاطره با عنوان «شهر خدا» در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) می شود.
فتح خرمشهر

به گزارش خبرگزاری رسا، در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر(روز مقاومت، ایثار و پیروزی)، پاکدشت میزبان محفل ادبی و عصر شعر و خاطره با عنوان «شهر خدا» در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) می شود.

 

در این مراسم که به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان پاکدشت و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود شاعران و نویسندگان پاکدشتی آخرین سروده های خود در بخش های دفاع مقدس و مقاومت را قرائت می نمایند.

 

به گفته مسؤول کانون بسیج هنرمندان شهرستان پاکدشت، سخنران ویژه این برنامه، سرهنگ محمد کاشانی رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران خواهد بود.

 

گفتنی است اجرای تئاتر با موضوع دفاع مقدس و در پایان تجلیل از هنرمندان بسیجی نمونه و همچنین تقدیر از عوامل سازنده فیلم تلویزیونی مسافر که ماه گذشته به همت سپاه پاکدشت در روز هنر انقلاب اسلامی از شبکه نمایش پخش شد؛ از دیگر برنامه های این مراسم است.

 

شایان ذکر این محفل در سالروز عملیات بیت المقدس، روز شنبه 3خرداد، ساعت 16 تا 18 در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) شهرستان پاکدشت واقعد در بلوار شهدای رحیمی، جنب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد./9594/د102/ص

ارسال نظرات