۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۲۰۸۱۰۵

بازدید نماینده جامعه المصطفی از مدارس افغانستان

خبرگزاری رسا ـ نماینده جامعةالمصطفی در افغانستان، طی سفری به افغانستان در اجلاس مدیران و اساتید شرکت کرده و از برخی مدارس کشور افغانستان بازدید به عمل آورد.
حجت الاسلام مصطفي محامي رييس مجتمع آموزش عالي فقه
 
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محامی، نماینده جامعةالمصطفی در افغانستان طی سفری به افغانستان در اجلاس مدیران و اساتید شرکت کرده و از برخی مدارس کشور افغانستان بازدید به عمل آورد و همچنین با شرکت در اجلاس منطقه‌ای به سخنرانی پرداخت.
 
وی ضمن بیان اهداف نمایندگی المصطفی در افغانستان انتظارات نمایندگی المصطفی را برشمرد و گفت: عمل به تفاهم نامه، اهتمام به آموزش و تربیت و پژوهش طلاب و تمرکز آنها در طلبگی، رعایت ضوابط و مقررات، ترغیب طلاب و برنامه ریزی برای شرکت آنها در آزمون ها و مسابقات علمی و فرهنگی دارای اهمیت بسیار زیادی است.
 
نماینده جامعةالمصطفی در افغانستان با تأکید بر انجام وظایف معاونت‌های نمایندگی المصطفی، اظهار داشت: تهیه و ابلاغ آیین نامه‌ها، توجیه و تبیین مقررات، نظارت بر کم و کیف اجرای امور از سوی مدارس و ارزیابی عملکردها بخشی از کارهای محوله به معاونت‌های نمایندگی است.
 
همچنین حجت الاسلام محامی ضمن بررسی وضعیت مدارس برخی از مدارس را شایسته تشویق و با برخی از مدارس نیز قطع همکاری کرده‌اند.
 
حجت الاسلام محامی پس از سفر به کابل، به شهرهای مزار شریف و هرات نیز سفر کرده و از مدارس آن شهرها نیز بازدید به عمل آورد./907/ب102/د
ارسال نظرات