۱۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۲۰۸۵۵۱
در مسجد اعظم قم؛

مراسم بزرگداشت امام و شهدای 15 خرداد برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت سالگرد امام خمینی(ره) و شهدای 15 خرداد با حضور علما، طلاب و اقشار مختلف مردم در مسجد اعظم قم برگزار شد.
مسجد اعظم قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت سالگرد امام خمینی(ره) و شهدای 15 خرداد چهارشنبه شب با حضور علما، طلاب و اقشار مختلف مردم در مسجد اعظم قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم آیت‌الله امینی امام جمعه قم، آیت‌الله مقتدایی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه، حجت‌الاسلام والمسلمین فیاضی استاد حوزه علمیه، حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام بنایی معاون سیاسی امنیتی استاندار قم، نمایندگان بیوت مراجع تقلید، اعضای جامعه مدرسین و مسؤولان استانی حضور داشتند.

شمس مداح اهل بیت عصمت و طهارت در مراسم بزرگداشت سالگرد امام خمینی(ره) و شهدای 15 خرداد به نوحه خوانی و ذکر مصیبت اهل بیت(ع) پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این مراسم به ایراد سخن پرداخت.

وی با بیان این‌که مردم هیچ‌گاه خدمات امام خمینی(ره) را فراموش نمی‌کنند، گفت: مردم در سالگرد امام راحل نشان دادند که هنوز پس از بیست و پنج سال عشق و علاقه به ایشان از یاد نرفته است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی 15 خرداد را سر آغاز حرکت مردم خواند و ابراز کرد: مردم با حمایت از امام خمینی(ره) به میدان آمدند و پیروزی انقلاب را پایه گذاری کردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به کلام بزرگان دین درباره امام خمینی(ره)، خاطرنشان کرد: حضرت آیت‌الله گلپایگانی امام خمینی را فردی عنوان می‌کرد که دل‌ استکبار را به لرزه انداخته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی ادامه داد: امام خمینی(ره) با روحیه بالا و شهامت ملت ایران را زنده و ما را از استضعاف بیرون آورد./927/پ202/ع

ارسال نظرات