۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۲۱۱۲۴۵
با فعالیت 20 غرفه متنوع انجام می‌شود؛

برپایی نمایشگاه رهایی از دجال واره در قم

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه رهایی از دجال واره (ماهواره) با محوریت بررسی نقش ماهواره در تغییر سبک زندگی دینی به غربی با فعالیت 20 غرفه متنوع به مدت هفت شب در قم برپا می‌شود.
دجال واره

به گزارش خبرگزاری رسا، مهدی علی بابایی، مسؤول نمایشگاه رهایی از «دجال واره» از فعالیت این نمایشگاه بصیرتی در مقابل مسجد زینبیه واقع در خیابان نوبهار خبر داد و گفت: این نمایشگاه از 14 تیر ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه با حضور یکی از مسؤولان استانی کار خود را آغاز خواهد کرد و تا 21 تیر ماه هر شب بعد از افطار تا ساعت 24 بامداد دایر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بررسی نقش ماهواره و اینترنت در تغییر سبک زندگی دینی به غربی محوریت انجام این برنامه فرهنگی است بیان کرد: معرفی پشت پرده سینمای هالیوود، خطرات بازی‌های رایانه‌ای و جنایات مختلف تکفیری‌ها و استکبار جهانی بخشی از برنامه‌های این نمایشگاه است.

فرمانده حوزه شهید امرالله قربانی با اشاره به فعالیت غرفه‌های دیگر در زمینه حجاب و عفاف، سبک زندگی دینی، ولایت فقیه، مهدویت، تفاوت‌های حکومت پهلوی و جمهوری اسلامی، اقتصاد مقاومتی، کاریکاتور، مواد مخدر، الگو‌های اسلامی، گناهان چشم و اثرات نگاه افزود: اهداء جوایز در بخش مسابقه قرائت قرآن، نقاشی کودکان با محوریت حجاب و عفاف، مشاوره خانوادگی، توزیع کتاب‌های مذهبی با تخفیف و ارائه محصولات فرهنگی از دیگر فعالیت‌ها و برنامه‌های این نمایشگاه به شمار می‌رود.

بابایی ادامه داد: هدف اصلی این نمایشگاه به نمایش گذاشتن ویژگی‌های زندگی ناب دینی و مقایسه آن با فرهنگ و زندگی حقارت آمیزغربی و ارائه راهکارهای گوناگون برای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم‌های جشن شبانه در محوطه داخلی نمایشگاه تصریح کرد: سخنرانی مسؤولان و مدیران استان قم، نمایش تئاتر با اجرای هنرمندان صدا و سیما و استفاده از خواننده‌های مذهبی در زمینه مهدویت و هشت سال دفاع مقدس بخش‌های این جشن شب‌نشینی هستند.

مسؤول نمایشگاه رهایی از «دجال واره» گفت: در راستای انعکاس بهتر اخبار و برنامه‌های نمایشگاه، غرفه رادیو نمایشگاه از آمادگی کاملی برای همکاری با رسانه‌‌ها برخوردار است.

بابایی ضمن دعوت از حضور مردم استان برای بازدید از این نمایشگاه بصیرتی ابراز کرد: این اقدام فرهنگی برنامه ابتکاری است که امیدواریم بتوانیم به بهترین نحوه آن‌ را به اجرا درآوریم و این اقدام گامی برای برپایی اینگونه نمایشگاه‌های بصیرتی به صورت گسترده‌تر باشد.

این نمایشگاه به همت سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم، حوزه دو شهید امرالله قربانی و با همکاری سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، معاونت فرهنگی و اجتماعی ناجا، شهرداری منطقه یک، معاونت تبلیغ و آموزش کاربردی حوزه علمیه و کارگروه بسیجیان نسل سوم انقلاب برپا می‌شود./997/102/ع

ارسال نظرات