۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۲۱۱۹۴۰

بررسی شجره‌نامه رهبر انقلاب در رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف در برنامه «مجله روز» به بررسی سلسله نسبی و شجره نامه مقام معظم رهبری می‌پردازد.
آنچه از اجداد مقام معظم رهبري بايد بدانيم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف، مدیر گروه خبر و برنامه‌های سیاسی با اشاره به اینکه 15 تیرماه سالروز رحلت آیت الله سید جواد خامنه‌ای (ره) پدر مقام معظم رهبری است افزود: به همین مناسبت برنامه «مجله روز» به بررسی سلسله نسبی رهبر معظم انقلاب می‌پردازد.

احمد عارفخانی بررسی شجره نامه، مبارزات سیاسی، شخصیت اخلاقی و اجتماعی، اجداد مقام معظم رهبری به ویژه نسب پدری، مادری ایشان تا امام معصوم را از جمله محورهای موضوعی برنامه مجله روز عنوان کرد.

 

وی گفت: بررسی افکار و آراء آیت الله سید حسین خامنه‌ای، آیت الله سید جواد خامنه‌ای، آیت الله سید هاشم نجف آبادی و بانو خدیجه میردامادی نیز از دیگر محورهای موضوعی این برنامه است که با کارشناسی حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید رضا حسینی استاد حوزه و دانشگاه و کارشناس مسایل راهبردی سیاسی بر روی آنتن رادیو معارف خواهد رفت.

 

مدیر گروه خبر و برنامه‌های سیاسی یکی از محورهای اصلی این برنامه را بررسی فعالیت‌های سیاسی اجداد رهبر معظم انقلاب عنوان و تصریح کرد: نقش آیت الله سید حسین خامنه‌ای در بحث مشروطه آذربایجان، ارتباط شیخ محمد خیابانی با خاندان خامنه‌ای و ارتباط آیت الله سید جواد خامنه‌ای با امام خمینی(ره) از موضوعاتی است که در این برنامه بررسی خواهد شد.

 

برنامه «مجله روز» کاری از گروه خبر و برنامه‌های سیاسی به تهیه کنندگی مهدی کاظمی و اجرای محمد جواد عابدینی یکشنبه 15 تیر 93 از ساعت 8:40 صبح از رادیو معارف تقدیم شنوندگان فرهیخته این رادیو خواهد شد. علاقمندان به دریافت این برنامه می‌توانند پس از پخش به صفحه اختصاصی برنامه «مجله روز» در سایت رادیو معارف مراجعه نمایند./978/د101/س

ارسال نظرات