۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۲۲۰۶۱۲

مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان گلستان معرفی شد

خبرگزاری رسا _ طی مراسمی با حضور امام جمعه گرگان، حجت‌الاسلام وردانی به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان گلستان معرفی شد.
مدير جديد حوزه علميه خواهران استان گلستان مدير جديد حوزه علميه خواهران استان گلستان مدير جديد حوزه علميه خواهران استان گلستان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، در این مراسم که شنبه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی گرگان برگزار شد، آیت‌الله کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان در سخنانی با اشاره به رسالت انبیا، اظهار کرد: پیامبران اقدام به گرفتن پیام الهی از طریق وحی، انسان‌سازی بر اساس پیام الهی و کنار زدن طاغوت‌ها و تشکیل دولت اسلامی کردند.


وی با بیان اینکه امروز طلاب باید پیام الهی را از طریق تحصیل در حوزه دریافت کنند، اضافه کرد: اکنون دوران جنگ فرهنگ‌ها و تمدن‌ها است و دنیای غرب تلاش می‌کند تا هر چه را دیگران از خود دارند از آنها بگیرد و فرهنگ خود را بر آنها غالب کند.


امام جمعه گرگان فرهنگ تبلیغی شبکه‌های ماهواره‌ای را غیرانسانی و غیرخدایی خواند و گفت: وظیفه روحانیت اسلام از شیعه و سنی آن است که وارد این عرصه شوند و در مقابل عفریت‌های شیطان بایستند.


وی با بیان اینکه حرکت‌های فرهنگی دشمن در انسان‌های ضعیف موثر است، افزود: حتی برخی از افرادی که ضعیف نیستند از این حرکت‌ها تاثیر می‌پذیرند.


آیت‌الله نورمفیدی با اشاره به روایاتی در مورد فضیلت علم و عالم الهی، گفت: عالمان دینی تنها آقایان نیستند، بلکه بانوان هم می‌توانند در زمره عالمان دینی قرار گیرند.


وی با بیان اینکه تحصیل در حوزه نباید با هدف کسب شغل باشد، افزود: هدف اصلی کمک به دین خدا است.


امام جمعه گرگان ضمن تقدیر از تلاش‌های حجت‌الاسلام غفاری مدیر پیشین حوزه علمیه خواهران استان گلستان، یادآور شد: کارهای حجت‌الاسلام غفاری، بدون پذیرفتن رنگی خاص بود و این مهم‌ترین امتیاز برای فرد است.


در این مراسم حکم حجت‌الاسلام و المسلمین محمودرضا جمشیدی مدیرحوزه‌های علمیه خواهران کشور خطاب به حجت‌الاسلام وردانی قرائت و به وی تقدیم شد و از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام غفاری تقدیر شد./978/د101/ی

ارسال نظرات