۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۵
کد خبر: ۲۲۳۲۴۹
نماینده مردم مشهد در مجلس:

زیرساخت های عراق و سوریه به بهانه مبارزه با داعش در حال تخریب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان این که ائتلاف نمایشی ضد داعش به بهانه مبارزه با تروریسم زیرساخت ها و امکانات سوریه و عراق را تخریب می کند، داعش را زائیده تفکر و اراده عربستان سعودی دانست.
حجت الاسلام پژمانفر

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سالروز شهادت مظلومانه زائران خانه خدا به دست ماموران آل سعود (ششم ذی الحجه) این واقعه را جنایتی هولناک در طول تاریخ دانست.

 

وی با بیان این که ظلم و ستم دوام ندارد، تصریح کرد: در طول تاریخ حکومت جائرانه آل سعود ظلم های بسیاری به تاریخ اسلام، گفتمان اسلامی، خاندان اسلامی کرده است.

 

داعش خطری برای عربستان نیست

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به این که داعش خطری برای عربستان نیست، اظهار داشت: داعش مقابل عربستان نیست، داعش با حمایت مالی عربستان فعالیت می کند و سناریوی دروغی به سرکردگی آمریکا است که عربستان آن را بازی می کند.

 

وی افزود: آل سعود با داعش مخالف نیست؛ داعش زائیده تفکر و اراده عربستان، انگلیس و امریکا است که اسلام ستیزی و ایران هراسی در راس برنامه های آنان است.

 

حجت الاسلام پژمانفر با تاکید بر این که به بهانه مبارزه با داعش، مشغول تخریب زیرساخت های سوریه و عراق هستند، تصریح کرد: سرمایه های ملی و امکانات سوریه و عراق، ثروت ملی و چاه های نفت آنان را از بین می برند؛ اینها سناریوی از پیش تعیین شده ای است که هیچ گونه آسیبی برای رژیم جائرانه آل سعود داشته و ندارد./1308/ت302/ج

ارسال نظرات