۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۲۲۴۳۰۴
معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین:

ولایت فقیه سبب موفقیت نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ‌ معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین،‌ با بیان این که ولایت فقیه سبب موققیت نظام اسلامی است، گفت: همه ملت‌ها اگر جهاد و مبارزه می‌کردند تا حدودی موفق بودند اما چون ولایت فقیه در آن وجود نداشت با شکست مواجه می‌شدند.
حجت الاسلام علي عباسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی عباسی معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین، ظهر امروز در اختتامیه جشنواره فیلم مقاومت که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه حضرت امام صادق(ع) برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اکران فیلم‌های مقاومت در مدارس علمیه کشور و استان را کاری ارزشمند دانست و گفت: این حرکت جشنواره فیلم مقاومت در مدارس علمیه کار بسیار با ارزش و ماندگاری بود که از دست اندرکاران این جشنواره قدردانی می کنیم.

 

حجت الاسلام عباسی خاطرنشان کرد: نمایش این گونه فیلم ها در مدارس علمیه برای طلاب جوان که با آن روزهای حماسه و ایثار آشنایی ندارند بسیار تاثیر گذار است.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه ادامه داد: فیلم‌های مقاومت تاثیر پذیری دفاع مردان شجاع و دلاوری را به تصویر می‌کشد که در ذهن و فکر خودشان یک هدف مقدس و متعالی را داشتند که آن دفاع از میهن و مبارزه با دشمن تا دندان مسلح بود.

 

این استاد حوزه بیان داشت: انقلاب اسلامی دریچه ایثار را به روی سایر ملت‌ها گشوده و این پیروزی‌های ملت لبنان و غزه همه نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

 

حجت الاسلام عباسی نعمت ولایت را در نظام مقدس جمهوری اسلامی یادآور شد و بیان داشت: همه ملت‌ها اگر جهاد و مبارزه می‌کردند تا حدودی موفق بودند اما چون ولایت فقیه در آنها وجود نداشت با شکست مواجه می‌شدند.

 

وی ادامه داد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با رهبری شجاع و حکیم و داشتن ملتی با بصیر از تمام تهدیدها و مشکلات سربلند بیرون آمده و شکست برای دشمنان این نظام بر آمده از خون شهدا است.

 

حجت الاسلام عباسی از مدیران و اساتید حوزه‌های علمیه، بسیج طلاب و روحانیان و صدا و سیمای مرکز قزوین و تمامی رسانه‌های محلی استان که در برگزاری این جشنواره همکاری داشتند قدردانی کرد.

 

صادق ذوالقدر دبیر جشنواره فیلم مقاومت طلاب و روحانیان استان نیز در این مراسم گزارشی از نمایش این فیلم‌ها در مدارس علمیه استان ارائه کرد.

 

گفتنی است در این جشنواره 14 فیلم مقاومت در مدارس علمیه استان به نمایش در آمد که فیلم شیخ شریف (زندگی و مبارزه روحانی شهید قنوتی) به کارگردانی اسماعیل فلاح پور و به بازیگری جعفر دهقان مورد استقبال طلاب حوزه‌های علمیه قرار گرفت./955/پ202/ب4

ارسال نظرات