۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۲۲۵۰۳۱
استاد حوزه علمیه بابل:

پیروی از ولایت سبب دوری جامعه از انحراف می شود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بابل گفت: جامعه ای که امام داشته و تابع امام باشد در مسیر انحراف نمی افتد و اسیر معضلات و گرفتاری ها نمی شود.
ولايت فقيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام حاجی زاده ، استاد حوزه علمیه بابل امروز در یادواره شهدای ناجا شهرستان آمل، گفت: رسالت نعمت عظمایی که خدا به بشر عطا نموده و منت نهاده و پس از آن نعمت ولایت است که در قران بالاتر از رسالت آمده است.


وی با اشاره به عید غدیر خم، بیان داشت: جامعه ای امام داشته و تابع امام باشد در مسیر انحراف نمی افتد و اسیر معضلات و گرفتاری ها نمی شود.


امام جمعه بندپی بابل با تاکید بر این که بهره گیری از رهنمودهای ولایت سبب سعادت جامعه می شود، تصریح کرد: باید در مسیر تدابیر و رهنمودهای گرانقدر رهبر معظم انقلاب گام برداشته و پیرو واقعی ولایت فقیه باشیم.


حجت الاسلام حاجی زاده، ادامه داد: در فتنه 88 این اثبات شد و با پیروی از ولایت فقیه کشور نجات پیدا کرد و مردم تحت ولایت رهبری مسیر هدایت را در پیش گرفتند.


استاد حوزه علمیه بابل با بیان این که پیروی از ولایت فقیه سبب عبور از بحران های داخلی و خارجی می شود، گفت: همگان باید با وحدت و انسجامی ارزنده بتوانیم پیرو ولایت بوده و در راستای تحقق اهداف و آرمان های والای نظام اسلامی گام برداریم.


امام جمعه بندپی بابل با بیان این که موقعیت کنونی هسته ای به برکت اقتدار مقام ولایت است، خاطرنشان کرد: همه این توفیقات محصول خون شهدا است که شهدا با خون های پاک خود زمینه اعتلای نظام اسلامی را فراهم کردند.


وی با اشاره به این که شهدا بهترین سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، گفت: همه ما  مدیون شهدا هستیم  که صادقانه به انقلاب اسلامی خدمت کرده که نیروی انتظامی نیز در راستای خدمت به نظام گام برمی دارد.


وی با اشاره به این که در شرایط کنونی در جنگ هستیم، گفت: در این جنگ که از سوی ایادی استکبار جهانی ترتیب داده شده منطقه جنگی و آرایش جنگی فرق کرده است.


استاد حوزه علمیه بابل با بیان این که مرزهای جنگ گسترش پیدا کرده و از مرز فیزیکی به مرز افکار و فرهنگ رسیده است، بیان داشت: دشمنان در این جنگ جوانان کشور را هدف گرفته است که باید مراقب و هوشیار باشیم.


حجت الاسلام حاجی زاده ادامه داد: دشمن با ناتوی فرهنگی و با بشقاب های سمی در پشت بام مردم دارد اعتقادات و دین و حجاب فرزندان ما را سرد می کند و مورد هدف حملات دشمن هستیم که باید در راستای ترویج اندیشه ناب اسلامی و فرهنگ علوی در جامعه تلاش شود./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات