۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۳۰۳۸۹
شیخ عیسی قاسم:

کشتار عزاداران حسینی در عربستان فاجعه بزرگی برای مسلمانان بود

خبرگزاری رسا ـ رهبر شیعیان بحرین در پیامی به خانواده شهدای حسینیه الاحساء عربستان، شهادت عزاداران را فاجعه بزرگی برای مسلمانان توصیف کرد.
آيت الله شيخ عيسي قاسم رهبر شيعيان بحرين


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسین الدیهی، از اعضای شورای اسلامی علمای بحرین، امروز در صدر هیأتی به نمایندگی از آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین برای عرض تسلیت به خانواده‎های شهدای حسینیه الاحساء عربستان به این کشور سفر کرد.


حجت الاسلام  الدیهی در دیدار با علما و خانواده‎های شهدای الاحساء و علمای این کشور ضمن قرائت فاتحه‎ای پیام تسلیت آیت الله شیخ عیسی قاسم را برای آنان قرائت کرد.


شیخ عیسی قاسم در این پیام آورده است: حادثه تروریستی حسینیه الاحساء فاجعه‎ای دردناک و بزرگی در امت اسلامی بود که به دست ناپاک تروریست‎ها انجام گرفت.


رهبر شیعیان بحرین در این پیام از اهالی استان الاحساء خواست که در برابر مشکلات صبر کنند و اجازه ندهند که دشمنان با این گونه اقدامات سبب نابودی اتحاد، امنیت و سلامت اهالی این منطقه شوند.


سید جمیل کاظم، رییس شورای سیاسی جمعیت الوفاق اسلامی بحرین، سید محمد هادی الغریفی، رییس اداره شهدا جمعیت الوفاق، سید طاهر الموسوی رییس مرکز اطلاع رسانی، حجت الاسلام شیخ حسن عیسی عضو اداره روابط عمومی و محمد عاشور مسؤول اداره روابط بین الملل نیز در این دیدار حضور داشتند.


گفتنی است افراد ناشناس شب عاشورا به حسینیه‎ شیعیان عربستان در روستای الدالوه در استان الاحساء حمله‌ و تعدادی از عزاداران امام حسین (ع) را به شهادت رساندند./994/ب902/د

ارسال نظرات