۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۲۳۱۱۸۳
امام جمعه بابلسر:

تحریم های غرب نمی تواند مانع از پیشرفت نظام اسلامی شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابلسر با تأکید بر این که امروز نظام اسلامی در سایه تحریم های گسترده غرب به ویژه آمریکا به پیشرفت های خیره کننده ای دست یافته است، گفت: تحریم ها نه تنها نتوانسته مانع از پیشرفت های کشورمان شود بلکه زمینه پیشرفت و تعالی کشورمان را فراهم کرد.
امام جمعه بابلسر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابلسر، حجت الاسلام علی اکبر طلابیان، امام جمعه بابلسر امروز در جمع فعالان مذهبی و سیاسی این شهر با تقدیر از تلاش های دانشمندان جوان کشور برای افزایش قدرت و اقتدار نظام اسلامی در عرصه بین المملی گفت: دشمن باورش نمی شود که ایران با وجود تحریم های ظالمانه هر روز به فن آوری های نوینی دست پیدا می کند.

 

حجت الاسلام طلابیان ادامه داد: پشرفت و رونمایی هر روزه نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه دستاورد اخیر مهندسان صنایع دفاعی کشورمان موجب شد تا دشمنان ایران اسلامی انگشت به دندان شوند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به ساخت نمونه ایرانی پهباد آمریکایی اذعان کرد: دشمن از این که جوانان و مهندسان ایرانی با مهندسی معکوس موفق به ساخت این پهپاد پیچیده و فوق پیشرفته شده اند مبهوت شده اند و به همین دلیل در صدد انکار آن برآمدند.

 

امام جمعه شهرستان بابلسر افزود: علیرغم به پرواز در آمدن این پهباد مقامات آمریکایی با تحیر در اظهار نظری مضحک ادعا کردند این تنها یک فیلم رایانه ای است.

 

حجت الاسلام طلابیان گفت: به جوانان و مهندسان ایرانی که برای صلابت ، افتخار، سر بلندی و سر افرازی این مرز و بوم همه تلاش خود را به کار گرفتند و موفق به ساخت پهباد ایرانی شده اند دست مریزاد می گوییم.

 

وی ادامه داد: مقامات آمریکایی هر روز یک ادعا را مطرح می کنند و اکنون می گویند این پهپاد نمی تواند مثل آن پهپاد زمین گیر شده آمریکایی ها باشد و نمی تواند قابلیت آن را دارا باشد.

 

امام جمعه بابلسر با بیان این که علت هراس و دشمنی دشمنان با ایران و ایرانی علم، دانش و آگاهی ملت ایران اسلامی است، گفت: همه تلاش و سرمایه گذاری 35 ساله نظام سلطه در جهت عدم دستیابی کشورمان به فناوری های پیشرفته خلاصه شده است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که امروز نظام اسلامی در سایه تحریم های گسترده غرب به ویژه آمریکا به پیشرفت های خیره کننده ای دست یافته است، بیان داشت: تحریم ها نه تنها نتوانسته مانع از پیشرفت های کشورمان شود بلکه زمینه پیشرفت و تعالی کشورمان را فراهم کرد.

 

حجت الاسلام طلابیان با اشاره به این که عدم آگاهی ما موجب پیروزی دشمنان می شود، تاکید کرد: شیعیان و پیروان اهل بیت(ع) باید به موضوع کتاب و کتاب خوانی توجه کند و جوانان را به این سمت هدایت کنند.

 

وی افزود: در خصوص توجه به علم سفارش های فراوانی به ما مسلمانان و شیعیان از سوی پیامبران و ائمه معصومین(ع) صورت گرفته و ما نباید با بی توجه ای از کنار آن عبور کنیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به حماسه 26 آبان ماه 59 و آزاد سازی سوسنگرد اظهار داشت: جوانان بدانند شهدا و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس در حالی با دشمنان مبارزه می کردند که هم در داخل و هم در خارج از کشور دشمن داشتند.

 

وی ادامه داد: شهدا و رزمندگان اسلام و انقلاب اسلامی ایران با فرماندهی مقام معظم رهبری و شهید عالی قدر دکتر چمران و با دست های خالی به مبارزه با دشمنان پرداختند و موفق شدند در 26 آبان ماه 59 برای همیشه سوسنگرد را از محاصره دشمنان رها کنند./1313/پ202/ب1

ارسال نظرات